MS Windows
briani 27239
conime.exe
Fra : Jack

Dato : 12-03-07 14:40

En lidt mystisk fil jeg godt kunne tænke mig at vide funktionen af, er der
nogen der kender den her ??

se evt. tråd i dkedb.sikkerhed.virus
"Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

Fra : Hagar

Dato : 12-03-07 17:21

> En lidt mystisk fil jeg godt kunne tænke mig at vide funktionen af, er der
> nogen der kender den her ??
>
> se evt. tråd i dkedb.sikkerhed.virus
> "Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

Her er nogle bud
http://www.google.dk/search?hl=da&q=conime.exe&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da%7Clang_en

Hagar

Fra : Jack

Dato : 12-03-07 17:50

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Her er nogle bud
> http://www.google.dk/search?hl=da&q=conime.exe&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da%7Clang_en

jo jo.. de fleste af de ting har jeg fundet frem til, men da den både kan
være del af en trojaner og er en del af windows, selvom microsoft et af de
steder jeg læste, anbefalde at den skullle deaktiveres i kørende processer i
forbindelse med nogle problemer den kunne forsage ( kontrol panel kunne
b.la. hænge)... ? så efterlyser jeg lidt viden om dens funktion. Det er ikke
til at finde, eller jeg kan ikke om i vil... så er der en her der ved bare
lidt om hvad den bruges til, så ville det da være rart.

Fra : Max

Dato : 12-03-07 18:50

Hej Jack

> kan ikke om i vil... så er der en her der ved bare lidt om hvad den
> bruges til, så ville det da være rart.

Slet den, så opdager du nok hvis den bruges til noget.

--
Max

Fra : Jack

Dato : 12-03-07 19:16

> Hej Jack

> Slet den, så opdager du nok hvis den bruges til noget.

Wauuu ja selvfølgelig, takker for svaret.......