MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
oprydning i XP
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 11-03-07 19:34

Hej Ng,

Min PC er ved at blive så dræbende langsom at den snart er ubrugelig.

Nogen der kender et godt program til oprydning.

noget ala det hedengangne "cleansweep"

Peter

Fra : Jack

Dato : 11-03-07 19:49

"Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ng,
>
> Min PC er ved at blive så dræbende langsom at den snart er ubrugelig.

regclean kunne hjælpe lidt, spyboot også og gå evt. ind på
http://onecare.live.com/site/da-dk/default.htm?mkt=da-dk og scan, en complet
scanning tager tid. Det er vel udnødventigt at sige, at en
diskdefrakmentering er en rigtig god ting Ligger regcleaner i dk.binaer

Fra : Jack

Dato : 11-03-07 19:52

download spybot her http://www.spybot.info/dk/download/index.html

Fra : Jack

Dato : 11-03-07 19:56

Og så lige et sidste lille trick til div. info om din pc og de forbedringer
du evt. kan gøre http://www.pcpitstop.com/ kør en full test der også, de
giver mange gode råd

Fra : Ole Larsen

Dato : 11-03-07 20:08

Peter K. Nielsen skrev:
> [...]
>
> Min PC er ved at blive så dræbende langsom at den snart er ubrugelig.
>
> Nogen der kender et godt program til oprydning.

ccleaner er nok den mest effektive af de nævnte?

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, nov. 2006

Fra : Jack

Dato : 11-03-07 21:11

> ccleaner er nok den mest effektive af de nævnte?

Har lige prøvet den, den virker ret godt tak for det tip.

Fra : Gamle

Dato : 11-03-07 21:20

Jack wrote:

> Har lige prøvet den, den virker ret godt tak for det tip.

Prøv også
http://www.download.dk/index.asp?Kat=utilities&subkat=ressourcemaaling&prog=7507&program=SpeedUpMyPC
den optimerer og rydder op også efter de andre programmer har været dér.
Min pc blev hurtigere og kører mere velsmurt. Programmet er fuldt fungerende
i 20 dage. Og ødelægger ingenting overhovedet.
Havde kørt regcleaner og ccleaner, men speedupmypc gav altså lige det
sidste.

Mvh.
Torben

Fra : Jack

Dato : 11-03-07 21:45

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> i 20 dage. Og ødelægger ingenting overhovedet.
> Havde kørt regcleaner og ccleaner, men speedupmypc gav altså lige det
> sidste.

Den kunne ingentimg uden registrering

Fra : Gamle

Dato : 11-03-07 21:49

Jack wrote:
> "Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
> Den kunne ingentimg uden registrering

Så kan du godt vende munden den anden vej.

Mvh.
Torben

Fra : Jack

Dato : 11-03-07 22:06

> Så kan du godt vende munden den anden vej.

?????

Fra : Gamle

Dato : 11-03-07 22:08

Jack wrote:
> "Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> ?????

Kig i din mailbox hvis ellers dinadr. er valid uden ***

Mvh.
Torben

Fra : Jack

Dato : 11-03-07 22:10

> Kig i din mailbox hvis ellers dinadr. er valid uden ***

Og det er den, så det gør jeg

Fra : Gamle

Dato : 11-03-07 22:13

Jack wrote:
> "Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Og det er den, så det gør jeg

Fortjener den ikke en :D

Mvh.
Torben

Fra : Jack

Dato : 11-03-07 22:31

> Fortjener den ikke en :D

og en den er go

Fra : johny møller

Dato : 11-03-07 22:52

hejsa.
kan ikke få speedupmypc til at virke uden registreringen øv øv

mvh
johny

Fra : Rea721

Dato : 14-03-07 21:54

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Kig i din mailbox hvis ellers dinadr. er valid uden ***

Kunne du lokkes til at smide den i dk.binaer ? eller mailbox??

Rea

Fra : Rea721

Dato : 14-03-07 22:13

"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne du lokkes til at smide den i dk.binaer ? eller
> mailbox??

Dissregard, har fundet en virksom key...og lagt den i alt.dk.warez... fyha.

Rea

Fra : hcma

Dato : 11-03-07 20:19

> [...]
>
> Min PC er ved at blive så dræbende langsom at den snart er ubrugelig.
>
> Nogen der kender et godt program til oprydning.

1. diskoprydning (start -> programmer -> tilbehør -> systemværktøjer ->
diskoprydning)
2. defragmentering (start -> programmer -> tilbehør -> systemværktøjer ->
diskdefragmentering)
3. scan for spyware (f.eks. AdAware :
http://www.lavasoftusa.com/products/ad-aware_se_personal.php )
4. kør en reg-cleaner ( RegCleaner: http://www.ccleaner.com/ Manual her: