Spørgsmål
Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 12-03-07 14:23

Hej jeg har et spørgsmål... Er ved og lave noget kode hvor den skal kunne
hente det største tal ud hvis nu jeg har en db der ser sådan her ud

***antal_km***
*** 134 ***
*** 145 ***
*** 110 ***

Så skal jeg have hentet det største tal ud i dette tilfælde 145 er der en
måde og gøre det på

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 12-03-07 14:54

SELECT
MAX(antal_km)
FROM
tabel
--
Med venlig hilsen,
Martin Mouritzen.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-03-07 15:37

Martin Mouritzen skrev:

> SELECT
> MAX(antal_km)
> FROM
> tabel

Og hvis man skal bruge hele arrayet, kan det gøres i PHP med
max(array).

--
Bertel