trans-sid og ugyldig html
Fra : Niels Andersen

Dato : 01-07-01 23:00

Mit webhotel bruger --enable-trans-sid, hvilket vel egentlig er godt nok.
Der er bare ét problem: Mit html vil ikke validere. :(

Error: unknown entity "PHPSESSID"

I stedet for "&" skal der altså stå "&amp;", hvilket browseren så selv skal
lave til "&" i urlen den sender til serveren.
Sådan har jeg i hvert fald forstået det.

Hvad kan man gøre for at opnå det?

http://www.php.net/manual/en/ref.session.php er der en kommentar om netop
dette, skrevet af "alex.dent@softhome.net", 13-Mar-2001 06:19.
Han ser ud til at have præcist det samme problem som mig, og jeg er enig med
ham.
Men der er en "Editor's note", der siger, at både "Alex" og jeg er forkerte
på den. Det kan godt være, men mit html vil altså ikke validere, så noget ER
der i vejen.

Jeg ved godt W3's validator ikke er perfekt, ligger fejlen der?

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Niels Andersen

Dato : 02-07-01 00:37

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote in message
> Error: unknown entity "PHPSESSID"

Så fandt jeg den sidste stump, der fik det hele til at hænge sammen. :)
Ved at kigge i buglisten osv. fandt jeg frem til at skrive følgende i
..htaccess (da jeg ikke lige kan ændre i ini-filen i dette tilfælle):
php_value arg_separator.output '&amp;'

Så kører det...

--
Mvh.