søger chat
Fra : sebastian rask jepse~

Dato : 12-03-07 14:31

jeg søger efter en chat til mit website jeg har virke lig søgt
men kan ik finde en der virker er der nogen af jer der kender en
hjemmeside hvor der måske er et sted man kan kopire html
kodningen

på forhånd tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 12-03-07 17:51

Punkt et du kan ikke lave chat med html og det kræver db så du skal finde en
i asp eller php søg evt free+php eller asp+chat+script

Fra : sebastian rask jepse~

Dato : 13-03-07 16:09

Nikolaj Svendsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Punkt et du kan ikke lave chat med html og det kræver db så du skal finde en
> i asp eller php søg evt free+php eller asp+chat+script
>
> "sebastian rask jepsen" <www.underclan@hotmail.com> skrev i en meddelelse

kan man ikke lave det med javascript istedet for asp eller php??

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 16-03-07 16:29

Nej det kan man ikke og hvis du søger nogle javascript hva laver du så i asp
forumet