W3C standard
Fra : Harald

Dato : 12-03-07 23:29

Hej

Denne analyse kommer med 1 fejl, jeg forstår dog ikke hvorfor det skulle
være en fejl, nogle ideer?
http://validator.w3.org/check?uri=www.bogtorvet.net

/HK

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 13-03-07 00:03

Harald skrev:
> Hej
>
> Denne analyse kommer med 1 fejl, jeg forstår dog ikke hvorfor det skulle
> være en fejl, nogle ideer?
> http://validator.w3.org/check?uri=www.bogtorvet.net

Men hvorfor layout'er du din side med tabeller? Det er
meget gammeldags.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Harald

Dato : 13-03-07 00:49

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvorfor layout'er du din side med tabeller? Det er
> meget gammeldags.

Så er det rettet og der er ingen fejl længere, og grunden til at jeg gør
sådan er at jeg først lige er ved at sætte mig ind i CSS.
Jeg går ud fra at det er CSS du mener man skal benytte i stedet for?

/HK

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 13-03-07 10:55

Harald skrev:

> Så er det rettet og der er ingen fejl længere, og grunden til at jeg gør
> sådan er at jeg først lige er ved at sætte mig ind i CSS.
> Jeg går ud fra at det er CSS du mener man skal benytte i stedet for?

Websiden

http://webdesign101.dk/csslayout/index.php

er en introduktion til emnet websidelayout
med Stylesheets (CSS).

Jørgen Farum Jensen
..