Et lille javascript problem
Fra : Ukendt

Dato : 12-03-07 15:28

Hej NG,

Kan nogen fortælle mig hvorfor følgende ikke virker i FireFox, når det
virker i IE ?

function SkjulLabel(img_nr) {
document.getElementById(img_nr).style.visibility="hidden";
}

function VisLabel(img_nr) {
document.getElementById(img_nr).style.visibility="visible";
}

Den viser fint billedet når den får focus, men skjuler det ikke på focusout
!

Neuhafen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-03-07 15:38

Neuhafen skrev:

> Kan nogen fortælle mig hvorfor følgende ikke virker i FireFox,
> når det virker i IE ?

Har du et link til siden? (det forekommer mig at jeg har spurgt om
det før...)

<http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-07 15:42

> Har du et link til siden? (det forekommer mig at jeg har spurgt om
> det før...)

Beklager, men det er på et intranet, så derfor INGEN adgang udefra...
Sorry !

Neuhafen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-03-07 15:50

Neuhafen skrev:

> Beklager, men det er på et intranet, så derfor INGEN adgang
> udefra... Sorry !

Så er det svært at hjælpe.

Læg en kopi af siden - eller en demoside der demonstrerer problemet
- op et offentligt sted hvis du vil have hjælp.

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-07 10:08

> Så er det svært at hjælpe.

Jeg har lagt en SKRABET version ud på min egen server.
http://www.neuhafen.dk/test/default.html

Uden at I behøver kommentere udseende, validering, brug af tables m.v., vil
jeg høre om nogen kan fortælle mig hvor for billedet ikke forsvinder igen i
FF.

Sæt fokus i tekstfeltet til højre med overskriften: Sändningsnummer

I IE kommer billedet ved fokus, og forsvinder når man fjerne fokus.
I FF kommer billedet ved fokus, men forsvinder IKKE når man fjerne fokus.

Nogle ideer ?

Neuhafen

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-07 10:13

NEVER MIND...

Jeg har løst problemet !

onfocusout eksisterer ikke... Man benytter bare onblur !

Neuhafen

Fra : Birger Sørensen

Dato : 13-03-07 00:04

Neuhafen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
> }
>

> Den viser fint billedet når den får focus, men skjuler det ikke på focusout

Prøv at bruge style.display i stedet. Værdi "none" gemmer billedet, værdi
"block" viser det...

Birger

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-07 08:46

> Prøv at bruge style.display i stedet. Værdi "none" gemmer billedet, værdi
> "block" viser det...
>
> Birger

Hej Birger,

Den virker desværre ikke.