Hvad skal jeg bruge ?
Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 12-03-07 19:51

Jeg har 3 pc'er (med xp og outlook)- den ene er tændt altid.
den vil jeg gerne have til at hente post fra en pop3 konto.

Når jeg så tænder de 2 andre pcer, skal man fra hver af dem kunne se posten
som er blevet hente.

Hvad skal jeg bruge af programmer til det ?

Outlook kan ikke se i den samme postkasse fra 3 pcer.

???

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 12-03-07 23:23

dann@invalidd.dk skrev:
> [...]
> som er blevet hente.
>
> Hvad skal jeg bruge af programmer til det ?
>
> Outlook kan ikke se i den samme postkasse fra 3 pcer.

Der er mange muligheder. Du kunne hvis din mail udbyder tillader brug af
IMAP lade posten ligge på serveren og så lade alle tre klienter tilgå
med IMAP. Så vil alle kunne se postkassen samtidig.

Du kunne også sætte en mailserver op på den maskine der altid er tændt.
Igen bruge IMAP, men lade serveren hente post med pop3.

Jeg kender dog ingen mailserver med pop3 og IMAP til XP men ved de findes.

/Andreas

Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 13-03-07 15:56

Tak for svar

Jeg bruger gmail til min mail og de understøtter ikke imap endnu - desværre.

Er der nogen der kan hjælpe med et navn (eller link) til en mailserver til
xp ?

Fra : Max

Dato : 13-03-07 17:18

Hej

> Hvad skal jeg bruge af programmer til det ?

Er det ikke en Exchange opgave ?

--
Max

Fra : dann@invalidd.dk