Andet multimedie
bentjuul 3670
Bedste måde at lave en PDF på
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 12-03-07 12:29

Hej, jeg sidder og bokser med et A4 ark, som er et produktark.

Dette laver jeg lige nu i Photoshop i opløsning DPI 300 da jeg tænkte det
skulle se bedst muligt ud, til at have liggende på et website, og til print.

Jeg synes dog ikke det er helt i skabet, teksten kan godt virke lidt grynet.

Nogle der har en skudsikker på opskrift på at lave en sådan.

Word er ikke en option, da der er noget frafik der skal på, derfor har jeg
brugt photoshop.

Mvh

Kim

Fra : Marianne

Dato : 12-03-07 15:58

> [...]
>
> Nogle der har en skudsikker på opskrift på at lave en sådan.
>
> Word er ikke en option, da der er noget frafik der skal på, derfor har jeg

Jeg ville bruge Indesign. Der kan du både ha' tekst og grafik uden
vanskeligheder.

mvh
marianne

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 12-03-07 18:12

"Marianne" <handel_fjerndette@lundbak.dk> wrote in message

> Jeg ville bruge Indesign. Der kan du både ha' tekst og grafik uden
> vanskeligheder.

OK, det må jeg prøve, mener vi har en arbejdsplads med dette på.

Har du en opskrift på opløsning og lign. der kan anbefales ?

Mvh

Kim

Fra : Marianne

Dato : 14-03-07 20:14

> Har du en opskrift på opløsning og lign. der kan anbefales ?
>

> Mvh
>
> Kim

Hej

Jeg ved ikke lige, om det er dette, du efterspørger, men jeg har en vældig
god bog: H.N.Hansen: Layout med Adobe Indesign 2 fra Kroghs Forlag 2003

mvh
marianne