Server bag Prestige 2602R-61
Fra : Brian Lucas

Dato : 11-03-07 11:08

Jeg har en web+ mail server stående bag en Prestige 2602R-61 router fra
fullrate og har åbnet de nødvendige porte.
Jeg kan godt tilgå dem eksternt fra, men ikke internt.
Enten komme jeg til login på routeren, eller når jeg sætte Remote Management
op til kun at tillade en bestemt ip,
kan siden ikke vises.

Nogen kloge hoveder der kan hjæpe med hvad jeg mangeler?
På forhånd tak:
Brian Christensen.

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 11-03-07 11:18

Brian Lucas skrev:
> [...]
> Jeg kan godt tilgå dem eksternt fra, men ikke internt.
> Enten komme jeg til login på routeren, eller når jeg sætte Remote Management

Det kunne være fordi du internt fra bruger den eksterne ip addresse, og
routeren så ikke kan finde ud af det.

/A

Fra : Brian Lucas

Dato : 11-03-07 11:35

Fra : Brian Lucas

Dato : 11-03-07 12:31

Fandt selv svaret på cybercitys vejledning til router.

Citat:
Hvis man ønsker at tilgå services via WAN-adressen fra LAN'et på indersiden
af routeren, så kan man vhja. kommandoen ip nat loopback on i routerens
kommandoprompt aktivere dette (Kommandoprompten tilgås gennem routerens
konsol-interface via telnet eller managementkablet i menu 24-8).

Fra : Madsen58

Dato : 11-03-07 18:37

Brian Lucas wrote:
> [...]
> Management op til kun at tillade en bestemt ip,
> kan siden ikke vises.
>
> Nogen kloge hoveder der kan hjæpe med hvad jeg mangeler?

Dette kan løse dit problem,dog har routeren med at glemme den hver gang den
bliver genstartet.
-
linken til kilden:
http://www.cybercity.dk/kundecenter/bredbaand/opsaetningsvejledninger/routertilslutning_og_indstillinger/zyxel_2602r_61/port_forwarding/vejledning/