MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Nero 5.0 Kan den brænde på DVD
Fra : torben

Dato : 09-03-07 14:58

Hej.

Jeg har lige købt en DVD brænder.

Kan Nero 5.0 brænde på DVD eller skal jeg have en Nero mindst 6 eller 7.

Hurtigt svar ville være rart.

-
Torben

Fra : Dennis_N

Dato : 09-03-07 15:05

www.nero.com

Fra : Bent Mortensen

Dato : 09-03-07 15:12

"torben" <spamfri@spamfri.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Jeg har lige købt en DVD brænder.
>
> Kan Nero 5.0 brænde på DVD eller skal jeg have en Nero mindst 6 eller 7.

> [...]
normalt følger der et program med DVD Brænderen Nero 6 fulgte med den jeg
købte

Fra : Hans

Dato : 09-03-07 15:59

"Bent Mortensen" <ben@mortensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> normalt følger der et program med DVD Brænderen Nero 6 fulgte med den jeg
> købte

Hvad har det med sagen at gøre?

Fra : ai

Dato : 09-03-07 16:42

læg dog en dvd i din brænder og se hvad der sker
der er vist få der bruger Nero5.
har du fået Nero5 med din DVD brænder har de vist leveret dig en gammel sag.
/ai

Fra : torben

Dato : 09-03-07 22:06

Jeg kan ikke downlorte nero 7 på nero's hjemmeside.

Så jeg kan ikke selv efterprøve.

Nej der fulgte ikke software med den.

-
Torben

Fra : Mogens

Dato : 09-03-07 22:09

torben wrote:
> Jeg kan ikke downlorte nero 7 på nero's hjemmeside.
>
> Så jeg kan ikke selv efterprøve.
>
> Nej der fulgte ikke software med den.
>
> -
> Torben

Prøv evt. CDBURNER XP Pro 3. Den er gratis og kan brænde DVD'ere

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 09-03-07 23:38

Mogens <mogensnomail@web.dk> skrev:
Fri, 09 Mar 2007 22:08:40 +0100 i dk.edb.system.ms-windows
>Prøv evt. CDBURNER XP Pro 3. Den er gratis og kan brænde DVD'ere
Det kan den ikke umiddelbart.
Den kan brænde Data og ISO filer.

Erik Helmer Nielsen

Fra : Klaus H

Dato : 10-03-07 00:04

> Jeg kan ikke downlorte nero 7 på nero's hjemmeside.
>
> Så jeg kan ikke selv efterprøve.
>
> Nej der fulgte ikke software med den.

Jeg mener Nero 5 skal have en plug-in, for at kunne brænde DVD.

Klaus H

Fra : torben

Dato : 10-03-07 10:45

"Klaus H" <hebs.ud@6705e.dk> skrev i en meddelelse

> "torben" <spamfri@spamfri.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener Nero 5 skal have en plug-in, for at kunne brænde DVD.
>
> Klaus H

Så er det ærgeligt at nero.com ikke har support på opgraderinger og plug in
til nero 5 mere.
Alt på deres hjemmeside er nero 6 som den mindste version de har at man kan
opgradere.

-
Torben

Fra : kep

Dato : 10-03-07 11:02

> [...]
> in til nero 5 mere.
> Alt på deres hjemmeside er nero 6 som den mindste version de har at man

Hej
Jeg har opgraderinger til Nero 5 på en skive
Send mig en mail jeg kan svare på , hvis du er interesseret

--
MVH
kep

Fra : torben

Dato : 10-03-07 11:24

> Hej
> Jeg har opgraderinger til Nero 5 på en skive
> Send mig en mail jeg kan svare på , hvis du er interesseret

> [...]

Nej. Det skal ikke være via privat. Kun store anerkendte firmaer. Dem stoler
jeg mere på.
Jeg har en del gamle skiver fra magasiner, jeg skal lige prøve at kigge
dem igennem, nu når der siges at der må findes en plug-in . Men det bliver
først nero 7 jeg lige tester.
-
Torben

Fra : kep

Dato : 10-03-07 11:29

> [...]
> dem igennem, nu når der siges at der må findes en plug-in . Men det bliver

OK

Fra : torben

Dato : 10-03-07 10:49

Først nu kan jeg komme til at downloade nero 7 på nero.com. Den må havde
været nede et lille stykke tid den gang jeg prøvede og den ikke kunne.
Men nu downloader den de 190 MB, men det tager noget tid med så stort et
program.
-
Torben