MS Windows
briani 27239
MS Vista og Asus P4C800DeLuxe problem
Fra : rondo

Dato : 09-03-07 13:30

Hejsa,

Jeg har installeret MS Vista på en PC med et Asus P4C800DeLuxe
bundkort, men driveren til netkortet bliver ikke automatisk
installeret. Jeg har så forsøgt at installere fra installations CD'en,
men den kan ikke genkende styresystemet. Hvordan kan jeg ordne dette,
så jeg kan komme på nettet? Så vidt jeg kan se, kan jeg kun opdatere
driveren fra nettet og ikke installere den fra bunden.

Hvad pokker gør jeg lige?

Mvh
Rondo

Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 09-03-07 23:28

"rondo" <newsnospam@mail.sonofon.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Prøv denne:
http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/lan/3com/3c940/046_Dsk1Copy.zip

--
/Torben

Fra : Pico

Dato : 10-03-07 01:19

Torben (Tilst) wrote:
> [...]
> så jeg kan komme på nettet? Så vidt jeg kan se, kan jeg kun opdatere
> driveren fra nettet og ikke installere den fra bunden.

Var der ikke noget med at han ikke kunne komme på nettet ?
--
MVH
Pico

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 10-03-07 07:42

Efter mange tanker skrev Pico:

> Var der ikke noget med at han ikke kunne komme på nettet ?

Han poster i denne NG, ergo han er på nettet...
...::JMJ::..

Fra : wilstrup

Dato : 10-03-07 09:29

"..::JMJ::.." <kaliffen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Han poster i denne NG, ergo han er på nettet...
> ..::JMJ::..

han kan sikkert komme på nettet fra andre computere, ikke sandt? Og svaret
er jo blot at hente de nyeste drivere ned fra den pågældende computer, få
dem brændt ned på en cd og installere dem, når det kræves. Og vel at mærke
hvis de er programmeret til Vista - ellers må han vente med det styresystem
til disse drivere er klar.

Fra : Pico

Dato : 11-03-07 00:34

wilstrup wrote:
> [...]
> kræves. Og vel at mærke hvis de er programmeret til Vista - ellers må
> han vente med det styresystem til disse drivere er klar.

OK OK, jeg tænkte mig ikke om, jeg gør det selv ofte når jeg skal ud til
nogen og hjælpe dem, vil hellere finde tingene her hos mig selv og så have
det med.
--
MVH
Pico