[Cisco PIX 506E] WAN - LAN kontra LAN - WA~
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 08-03-07 19:18

Jeg har i dag koblet en Cisco PIX 506E på en 10 MBit fiberforbindelse
fra TDC, men det undrer mig, at jeg langt fra kan uploade med så stor
en hastighed, som jeg kan downloade fra TDCs ftptest1.tele.dk.

I download får jeg ifølge FTP-klienten en hastighed på ca. 885 KB/sec
men i upload får jeg kun ca. 155 KB/sec. Kan det være fordi at PIX'en
ikke kan flytte data med lige så stor hastighed fra LAN til WAN-siden
som fra WAN- til LAN, eller skal jeg mon fejlmelde linjen?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 08-03-07 19:34

> [...]
> ikke kan flytte data med lige så stor hastighed fra LAN til WAN-siden
> som fra WAN- til LAN, eller skal jeg mon fejlmelde linjen?

Du skal proeve med en anden server. Jeg henter snildt 800KB/sec fra
alle andre steder end ftptest1 og ligeledes har jeg ogsaa bedre upload
end lige til den server.

Thomas

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 08-03-07 20:16

Thomas S. Iversen skrev:

> Du skal proeve med en anden server. Jeg henter snildt 800KB/sec
> fra alle andre steder end ftptest1 og ligeledes har jeg ogsaa
> bedre upload end lige til den server.

Ok. Jeg vil teste videre med andre servere så, men TDC har da ikke
andre FTP-servere at teste på, har de?

--
Hilsen
Madsen