Markøren
Fra : Torben

Dato : 09-03-07 14:38

Hej

Jeg vil gerne kunne bestemme at markøren endet til sidst i mit tekstfelt -
hvordan gør jeg det?

Jeg bruger obj.focus() til at flytte markøren til feltet med den ender i
starten af den.

Torben Ringsø

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 09-03-07 14:55

Torben wrote:

> Jeg vil gerne kunne bestemme at markøren endet til sidst i mit
> tekstfelt - hvordan gør jeg det?

Prøv med css at definere, at teksten i tekstfeltet skal være højrejusteret.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Torben

Dato : 09-03-07 15:08

> Prøv med css at definere, at teksten i tekstfeltet skal være
> højrejusteret.

Øh næh... det går da ikke!!

Torben

Fra : Torben

Dato : 09-03-07 15:36

Hej

Jeg fandt en løsning selv, så hvis andre skal bruge det, så ser det sådan
her ud:

if (focuseret.createTextRange) {
var v = focuseret.value;
var r = focuseret.createTextRange();