CPU E6700 X64 eller X86.
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 08-03-07 17:35

Hej.

Jeg har en DELL computer med en CPU der hedder Intel Core 2 Duo E6700. Jeg
har altid gået ud fra at det var en x64 (ved ikke hvorfor jeg har fået det
ind i hovedet, jeg må have set noget hvor der stod x64), men er blevet i
tvivl, om det "kun" er en x86. Når jeg kigger i programmet Everest står der
det her"
Instruktions Sæt x86, x86-64, MMX, SSE, SSE2, SSE3"

Nogen der kan hjælpe?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på email.

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-07 18:59

Jørgen Nielsen wrote:
> [...]
> det her"
> Instruktions Sæt x86, x86-64, MMX, SSE, SSE2, SSE3"

x86-64 = X64

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-03-07 14:21

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> wrote in message

> x86-64 = X64

Ok, men når jeg kigger inde i Windows står der x86. Du kan se her har lagt
et billede i dk.binaer
news:45f3ff77$0$933$edfadb0f@dread12.news.tele.dk , hvad skal man tro på
Windows eller Everest?

-

Fra : ///M

Dato : 18-03-07 17:42

Jørgen Nielsen wrote:
> Ok, men når jeg kigger inde i Windows står der x86.

Jamen det er vel fordi du har installeret x86 udgaven af Windows. Hvis du
havde lagt 64bit på, havde den sagt det i stedet.

mvh
///M

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-03-07 17:50

"///M" <nomail@mail.com> wrote in message

> Jamen det er vel fordi du har installeret x86 udgaven af Windows. Hvis du
> havde lagt 64bit på, havde den sagt det i stedet.

Ikke efter hvad Microsoft skriver, men de skriver jo så meget