ændring af CPU!!!!!
Fra : zahraamir2004@yahoo.~

Dato : 09-03-07 21:30

hej...
jeg har lige købt en bærbar computer. men når jeg højrekliker på
(denne computer), kan jeg se at der står 1.6 GHz (cpu).. efter et
minut gør jeg det igen men den giver 2.0 GHz!!!
er der en fejl? eller det er normalt at cpuen skifter?
på min bærbar står (2.0 GHz,512KB L2 cache)

anden spørgsmål:
er det så dårligt at den har kun 512KB cache???

Fra : Nicolai L

Dato : 09-03-07 22:05

<zahraamir2004@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>er der en fejl? eller det er normalt at cpuen skifter?
>på min bærbar står (2.0 GHz,512KB L2 cache)

Det er meget normalt. Den justerer hastigheden efter behov, hvilket sparer
strøm.

>anden spørgsmål:
>er det så dårligt at den har kun 512KB cache???

Næ, det er det da ikke.

Nicolai