Fullrate og linksys router
Fra : Ozie

Dato : 08-03-07 22:39

Hejsa...

Noger der ved lidt om hvorfor jeg ikke kan få de to ting til at køre sammen,
det ligner et alm modem det far fullrate..

Thanks.

Ozie

Fra : Per Rønne

Dato : 08-03-07 23:29

Ozie <ozie@os.dk> wrote:

> Noger der ved lidt om hvorfor jeg ikke kan få de to ting til at køre sammen,
> det ligner et alm modem det far fullrate..

Ja, jeg kører dem sammen uden problemer, så det er nok din opsætning der
volder problemer.

PS. Det er den sølvgrå, opretstående trådløse router jeg bruger. Sammen
med en Linkys Range Expander:

<http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=110753>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jakob

Dato : 08-03-07 23:36

In article <1huoi8f.9w4u82bvqnidN%per@RQNNE.invalid>, per@RQNNE.invalid
says...

> Ja, jeg kører dem sammen uden problemer, så det er nok din opsætning der
> volder problemer.

Hey sorry jeg hijacker lidt her men overvejer selv at skifte til
fullrate. Hvordan er dine erfaringer med hensyn til stabilitet, pakketab
også videre ?

Venlighilsen

Jakob

Fra : Per Rønne

Dato : 09-03-07 23:14

Jakob <nono@ni.invalid> wrote:

> [...]
>
> Hey sorry jeg hijacker lidt her men overvejer selv at skifte til
> fullrate. Hvordan er dine erfaringer med hensyn til stabilitet, pakketab

Med den nye router jeg har fået: udmærket. Den nye router er den grå,
opretstående. Den gamle den sorte der ligger ned - den var ganske
simpelt defekt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : KentBM

Dato : 17-03-07 20:23

Ozie skrev:
> Hejsa...
>
> Noger der ved lidt om hvorfor jeg ikke kan få de to ting til at køre sammen,
> det ligner et alm modem det far fullrate..
>
> Thanks.

Nu har du måske fået det til at virke?

Jeg fik endelig et svar fra Fullrate, at min Linksys router skulle have
kablet fra Zyxel-modemet ind i port 1 (og så går jeg ud fra, at din
Linksys har en 4-ports switch?), og ikke ind i internet indgangen. Og
derefter har det virket.

En manøvre, som kostede mig kr. 695 til en nyt Linksys-router, da jeg
troede, at min Netgear-router var gået i stykker ved overgang til Fullrate.

--

Kent