batterier til cordless elite keybord m/blu~
Fra : john nielsen

Dato : 08-03-07 21:13

hej ng
jeg har dette tastatur med mus mx900 som også er bluetooth
de orginale batterier som medfulgte er gået døde, så jeg bestilte nogle nye
uniross 1,2V 2700mAh men min mus går død efter 1-2 dage og jeg har haft dem
batterierne i ca 2mdr nu...

hvilke batterier ville i fortrække som var meget bedrer, for dem her dur
ikke...

mvh john

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 09-03-07 16:27

"john nielsen" <john.michael.nielsen@tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> nogle nye uniross 1,2V 2700mAh men min mus går død efter 1-2 dage og
> jeg har haft dem batterierne i ca 2mdr nu...

Hvilken lader putter du dem i? Ikke alle ladere kan lade et 2700mA batteri
op.

Jeg føder min Logitech Cordless Optical med 2x2500mA genopladelige
batterier, og de holder i måneder.

Fra : john nielsen

Dato : 09-03-07 22:02

bruger mest den der bluetooth donkel holder som er beregnet til musen, altså
den der følger med

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-03-07 08:50

> bruger mest den der bluetooth donkel holder som er beregnet til musen,
> altså den der følger med

Den slags batterier kræver ofte specialladere for at blive ladet
ordentligt. Prøv at smide dem i en lader beregnet til så kraftige batterier
istedet.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-03-07 22:10

Hej!

john nielsen wrote:

> hvilke batterier ville i fortrække som var meget bedrer, for dem her dur
> ikke...

Tja, jeg har 1700mAh Duracell genopladelige i min MX900 og de virker fint. Kan
klare sig nogle dage (lidt over en uge sårn ca.) inden de behøver genopladning.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-03-07 08:54

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in

> Tja, jeg har 1700mAh Duracell genopladelige i min MX900 og de virker
> fint. Kan klare sig nogle dage (lidt over en uge sårn ca.) inden de
> behøver genopladning.

Jeg bruger som sagt 2500mA batterier, men jeg lader dem i en lader beregnet
til at lade så kraftige batterier. De holder oftest i måneder, ved dagligt
brug i 4-6 timer.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-03-07 10:12

Hej!

Kent Oldhøj wrote:
> Jeg bruger som sagt 2500mA batterier, men jeg lader dem i en lader beregnet
> til at lade så kraftige batterier. De holder oftest i måneder, ved dagligt
> brug i 4-6 timer.

Det er da lidt underligt, at det skulle være så stor forskel på levetiden fra
1700mAh til 2500mAh. Kan være mine er ved at være gamle...

I så fald investerer jeg i nogle kraftige banditter næste gang, så jeg ikke skal
lade op ugentligt :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : john nielsen

Dato : 10-03-07 15:27

jeg lader dem netop op i en sepperat lader,,, men det kan vel også være at
der er uniross som er et dårligt mærke,

men næsten en måned er godt nok lang tid,, hvilke mærke er det du bruger med
de der 2500mha???