mrtg-traffic-sum hvordan bruges den ?
Fra : Kim M Jørgensen

Dato : 08-03-07 15:26

Jeg har forgæves prøvet at se mig ud af hvordan dette tool bruges så håber
der her er nogen der kan hjælpe.

Har en switch jeg har konfigureret MRTG til at hende trafik statestik fra
det fungere også meget fint på alle portene.
Men så faldt jeg over mrtg-traffic-sum og ville da egentlig også meget gerne
have mulighed for at lave en opsumering af trafik forbug i MB på
dag/uge/måned og års forløb. Og det skulle jo vidst være muligt der med.

Så er der nogle her der han hjælpe mig hvordan jeg får det op og køre også.

På forhånd tak.