Getmore igen!
Fra : Ukendt

Dato : 08-03-07 12:57

har købt PSU550CE-Safe-GSS 3R SYSTEM Dynamic RPS550 PSU hos getmore.dk. Den
modsvarer desværre ikke beskrivelsen på
deres side.
Kopi:
-----------------------------
4-PIN intern strøm, 4-PIN mini-strømforsyningsforbinder, effekt ATX12V 4-pin
stik, 15-PIN seriel ATA effekt, effekt 8 pins +12V, 6-pin PCI Express,
strømforsyning: 24-pin ATX med aftagelig 4-pin sektion
--------------------------
effekt 8 pins +12V, dette stik findes ikke, og det netop var det
stik jeg skal bruge,
------------------
Vil gerne høre om andre har haft lignende oplevelse.
Getmore afviser at ophæve købet, da de mener at være dækket under:
TRYKFEJL, PRIS- OG KURSÆNDRINGER, UDSOLGTE OG UDGÅEDE VARER SAMT ÆNDRINGER I
PRODUKTERNES SPECIFIKATIONER..
mvh
Bent

Fra : Hans

Dato : 08-03-07 13:21

Bent(Hobro)" <bela"X wrote:
> [...]
> TRYKFEJL, PRIS- OG KURSÆNDRINGER, UDSOLGTE OG UDGÅEDE VARER SAMT
> ÆNDRINGER I PRODUKTERNES SPECIFIKATIONER..

Du har 14 dages returret ved fjernsalg, så der er såmænd ikke så meget at
diskutere med dem.

Hans

Fra : N/A

Dato : 08-03-07 17:06

Fra : Per Nielsen

Dato : 08-03-07 17:06

> [...]
> ikke (men jeg kører den helt ud, jeg vil ikke finde mig i det)
> Der er tale om en mangel:
> a.. Hvis varen ikke svarer til den betegnelse, den er solgt under,
> eller hvis sælgeren har givet urigtige eller vildledende oplysninger,
> som har betydning for køberens valg af varen.
> b.. Hvis der på anden måde er givet urigtige eller vildledende
> oplysninger. Det kan fx være i annoncer, på emballagen eller i
> brugsanvisningen.
> c.. Hvis sælgeren undlader at give køberen oplysninger om varen, som
> har betydning for køberens valg, selvom sælgeren kendte dem, eller

Du har retten på din side. Der er lige startet en kampagne vedr.
fortrydelsesret ved e-handel:

http://www.forbrug.dk/presse/nyheder/pressemeddelelser/kampagne-fortrydelse/

Bl.a.:

"Hvis en forbruger for eksempel køber et par sko for 350 kroner inklusiv
forsendelsesomkostninger på 50 kroner, så skal butikken betale alle 350
kroner tilbage, hvis forbrugeren fortryder – og ikke bare de 300 kroner, som
skoene kostede. Men flere af de gennemgåede hjemmesider indeholdt netop
vilkår om, at forsendelsesomkostningerne ikke returneres ved fortrydelse,
eller at der ved brug af fortrydelsesretten opkræves et gebyr."

Fra : ///M

Dato : 18-03-07 17:43

Hans wrote:
> [...]

Hvad tilbyder de i stedet? De beholder vel ikke bare dine penge? :)

mvh
///M

Fra : DeBoss

Dato : 26-03-07 20:39

Jeg har for evigt blacklistet GetMore.
De lavede så meget lort og var så besværlige at danse med at jeg simpelthen
ikke gider dem mere.

Men der er INGEN tvivl - Du har 14 dages returret - Altid.
http://www.forbrug.dk/klage/love/forbrugerlove/mfl/sager/internete-handel/internetrapport/#_Toc495763689

Mvh Dennis