Problem med Canon i865 printer
Fra : Michael Schrøder

Dato : 08-03-07 14:58

Min farveprinter driller - den vil ikke printe sort.

Jeg har udskiftet 3eBK farvepatronen - 2 gange - men der kommer ikke det
mindste ud på papiret...

Den er renset grundigt flere gange, og alligevel kommer papiret ud helt
hvidt

Hvad er der galt og hvad kan jeg gøre ved det ?

mvh Michael

Fra : J

Dato : 08-03-07 15:12

On Thu, 8 Mar 2007 14:57:30 +0100, "Michael Schrøder"
<kmdmls@schroeder.dk> wrote:

> [...]
>hvidt
>
>Hvad er der galt og hvad kan jeg gøre ved det ?

Du åbner vel patronen 2 steder, og ikke kun 1 ? der skal luft til.

Fra : Michael Schrøder

Dato : 08-03-07 16:40

"J" <johnknuhtsenSP@Mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du åbner vel patronen 2 steder, og ikke kun 1 ? der skal luft til.

Jeps - der kan komme luft ind, og blæk ud.

/Michael

Fra : Pico

Dato : 10-03-07 00:57

Michael Schrøder wrote:
> "J" <johnknuhtsenSP@Mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps - der kan komme luft ind, og blæk ud.

Du har nok fået tilstoppet printerhovedet ved sort. Søg på Google om hvordan
det renses. Nok bedst i Google News.
--
MVH
Pico

Fra : Michael Schrøder

Dato : 12-03-07 08:08

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du har nok fået tilstoppet printerhovedet ved sort. Søg på Google om
> hvordan det renses. Nok bedst i Google News.

Jeg kan se at opskriften starter med rensning med isopropylalkohol derefter
overnatning i samme, og i yderste konsekvens kogning...

Godt man ikke er et printhoved

/Michael