Medion md 2809 bærbar
Fra : Carsten

Dato : 08-03-07 07:38

Er der nogen der kan fortælle mig om hvordan/hvor man kommer eks. Ram i en
medion
md 2809.
Hvor mange ram kan de klare.
KH Carsten

Fra : Kim

Dato : 08-03-07 09:54

On Thu, 8 Mar 2007 07:38:27 +0100, "Carsten" <cd@cd.dk> wrote:

>Er der nogen der kan fortælle mig om hvordan/hvor man kommer eks. Ram i en
>medion md 2809.

Spørg i den rette gruppe :

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : jama

Dato : 08-03-07 10:07

Carsten wrote:
> Er der nogen der kan fortælle mig om hvordan/hvor man kommer eks. Ram
> i en medion
> md 2809.
> Hvor mange ram kan de klare.
> KH Carsten

Har et par stk. og mener det er, som alle andre Bærbare ( i Bunden er der et
låg, der tages af "skruer"), men er pludselig usikker? Kig og fjern De låg,
der er og se om ikke et af Dem, er til Ram. Mon ikke De kan klare 1GB Ram.
Nu ved jeg ikke lige, hvor gammel MD 2909 er? Så
ps: du er i den forkerte gruppe.
Mvh.Jama