Så skulle nattesøvnen vist være sikret
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-03-07 08:52

"Jesus-loves-you" skrev
6180 news:EGxGh.28$t96.0@news.get2net.dk

> Hva' _anden er meningen! Jeg kan jo ikke passe mit arbejde (, så du ka'
> hæve penge på sjasen og få råd til mer' benzin osv.), når jeg ikke får
> søvn. Babyen græder jo hele tiden pga. al denne larm, _øgunger !!!

Nedrivningen af Ungdomshuset på Jagtvej 69 er her klokken 8 netop påbegyndt.

Tja ... det er jo selvfølgelig ærgeligt, men vi kan jo altså ikke gøre for,
at I har fået en dårlig opdragelse, vel ?

6163 news:xZ9Gh.6$VQ2.5@news.get2net.dk

> Aktivistene rømte inn i Christiania,
> og politiet sier de ikke vil gå inn og
> lete etter dem. 175 er arrestert.
>
> === citat slut ====
>

> Og så er det vist på høje tid at få lukket denne *lovløse* bule!

Håber du har læst skriften-på-væggen, Christiania! Ekstrem lav profil
*tilrådes*.

Jo, jeg synes også, at der skal være plads til at være anderledes, men det
skal ske *indenfor* Lovens rammer !!!

Man ka' jo ikke bare løbe rundt og slå folk ihjel, blot fordi man har en
dårlig dag, eller fordi den-og-den er i familie med den-og-den, apropos de
*úciviliserede* barbariske grupperinger i fx. Bagdad.

Og på tilsvarende vis mht. tyveri, vandalismus osv. !!!

Med venlig hilsen ...

5204 news:pWqQf.8479$Cl2.137093@news000.worldonline.dk

.... the firewall, "Brandmanden"-of-El-Paso.

-

Last file-OUTPUT:
6195 news:UxJGh.116$A97.82@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5.20@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-03-07 10:36

"Jesus-loves-you" skrev
6196 news:v_PGh.7$iH3.5@news.get2net.dk

[ ... ]
> [...]
> *úciviliserede* barbariske grupperinger i fx. Bagdad.
>
> Og på tilsvarende vis mht. tyveri, vandalismus osv. !!!

Har I - for øvrigt - tænkt på, at Jagtvej 69 på en måde fungerer lidt som et
symbol, akkurat som Tempel-bjerget i Jerusalem, hvorom der jo også er meget
ballade pga. dit-og-dat.

Et fælles *orienteringspunkt* anskuet fra FORSKELLIGE synsvinkler.

Nogen lægger en ting i det, mens andre lægger noget helt andet i det.

Og som *primitive* dyr vil vi hver især med vold og magt håndhæve
"tilfældigvis" netop lige vores version!

Hvorfor ?

Manglende identitet i vores personlighedsstruktur, apropos ...

6118 news:EccFh.14$7w2.2@news.get2net.dk

> ... Når vi ved, vi ikke er alene, og at vores
> velbefindende og identitet ikke afhænger af andres syn på os, kan vi
> opleve fred, glæde og tilfredshed selv i de mest barske omstændigheder.
> Når vi ved, at Gud sætter pris på os, kan vi få en sund selvværdsfølelse i
> stedet for et svagt ego, der hele tiden har brug for at påkalde sig
> opmærksomhed ...

I want You to understand óne thing, Mankind ...

(Input the *mirror*:)

1770 news:r9rdc.138717$jf4.7360626@news000.worldonline.dk

> Langt borte i et fjernt solsystem modtog man de sørgelige meddelelser,
> at en civilisation havde begået kollektivt selvmord, og man holdt 7 års
> sørgedage som når en brudgom har mistet sin brud.

Have a nice day, "girlfriend" ...

ET-Break:
(2007-03-05, Monday, CET 10:28, GMT 09:28)
- " ... (det må du gerne, med hilsen fra mig) ... "

Thank You, Sir ...

10:29
- "Have a nice day."

Same to You, *friend* ...