Bilafbrændingerne
Fra : Per Rønne

Dato : 03-03-07 17:10

Jeg ser netop på TV2 News at bilafbrændingerne på Nørrebro fortsætter.
Og så er det jeg undrer mig.

Har bilejerne parkeret hjernen i sommerhuset? Hvorfor flytter de ikke
bilerne til en parkeringsplads ved en S-togs station i omegnen?

Indtil optøjerne holder op ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : John

Dato : 03-03-07 18:00

> Har bilejerne parkeret hjernen i sommerhuset? Hvorfor flytter
> de ikke
> bilerne til en parkeringsplads ved en S-togs station i omegnen?

BZ-psykopaterne skal vel ikke bestemme hvor folk parkerer?

John

Fra : Per Rønne

Dato : 03-03-07 19:23

John <nogen@pladderballe.ok> wrote:

> BZ-psykopaterne skal vel ikke bestemme hvor folk parkerer?

Jeg mener at Gud har givet os en fornuft, for at vi skal bruge den. Ikke
alene når vi må afvise en bogstavtro læsning af Bibelen, men også når
det drejer sig om hvor vi placerer bil eller cykel.

Havde jeg boet på Nørrebro eller Christianshavn var den røget ned i
kælderen. Nu står den i gården hvor jeg bor. Husum. Jeg bruger den jo
dagligt for at komme til og fra arbejde.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 03-03-07 18:29

> [...]
>
> Har bilejerne parkeret hjernen i sommerhuset? Hvorfor flytter de ikke
> bilerne til en parkeringsplads ved en S-togs station i omegnen?

Det er fordi de er Københavnere.

--

mvh Kurt

Fra : Per Rønne

Dato : 03-03-07 19:23

Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

> Det er fordi de er Københavnere.

Mon ikke der er en del der i torsdags netop fik bilen flyttet et
'sikkert' sted hen? Ikke alle er lige tåbelige.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : WhiteD

Dato : 03-03-07 20:47

Per Rønne skrev:

> Mon ikke der er en del der i torsdags netop fik bilen flyttet et
> 'sikkert' sted hen? Ikke alle er lige tåbelige.

Min kæreste forslog her til aften at vi kørte fra jylland over og
parkerede bilen et udast sted og så håbe på den blev brændt ned ;-D
( vi er godt trætte af den hehe )

Spøg til side, så fatter jeg heller ikke at beboerne på de udsatte
steder, ikke parkerer bilerne anden steds for en kort periode.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-03-07 20:50

"WhiteD" <WhiteD@mail.dk> wrote in message

> Min kæreste forslog her til aften at vi kørte fra jylland over og
> parkerede bilen et udast sted og så håbe på den blev brændt ned
> ;-D
> ( vi er godt trætte af den hehe )

Måske alle brændte biler her er aftalt spil - forsikringssvig.

Fra : Per Rønne

Dato : 03-03-07 20:55

WhiteD <WhiteD@mail.dk> wrote:

> Spøg til side, så fatter jeg heller ikke at beboerne på de udsatte
> steder, ikke parkerer bilerne anden steds for en kort periode.

Jeg snakkede lige med en af mine brødre. Han mente at de /nu/ fik dem
flyttet til parkeringspladsen ved en S-station i omegenskommunerne ...

Og cyklerne i kælderrummene. Hvis de altså stadig har cykler og biler
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Michael Weber

Dato : 03-03-07 23:10

> Mon ikke der er en del der i torsdags netop fik bilen flyttet et
> 'sikkert' sted hen? Ikke alle er lige tåbelige.

Næe..men det er så dem "Kom hjem" kampagnen er rettet imod.

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Per Rønne

Dato : 04-03-07 07:56

Michael Weber <no@more.spam> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Næe..men det er så dem "Kom hjem" kampagnen er rettet imod.

Ja, var det mig havde jeg nok placeret bilen ved eksempelvis Herlev
station, hvor der er en forholdsvis stor parkeringsplads. Og først
hentet den om et par uger, når 'situationen' er blevet lettet ...

Er der store parkeringspladser nærmere brokvarterringen, men altså på
den 'rigtige side' af Nørrebro Station?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-03-07 20:57

On Sat, 3 Mar 2007 17:09:56 +0100 per@RQNNE.invalid (Per Rønne) sent the
following smoke signals:

> [...]
>
>Har bilejerne parkeret hjernen i sommerhuset? Hvorfor flytter de ikke
>bilerne til en parkeringsplads ved en S-togs station i omegnen?

Der var en i fjernsynet, der faktisk havde flyttet sin bil fra Skt. Hans
Torv til en gade lidt derfra.
Den blev futtet af alligevel.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Per Rønne

Dato : 03-03-07 21:59

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

> [...]
> following smoke signals:

> Der var en i fjernsynet, der faktisk havde flyttet sin bil fra Skt. Hans

Ja, når man kun flytter den 100 meter til Nørre Allé hjælper det jo ikke
synderligt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 04-03-07 11:33

> Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote:
>

> Ja, når man kun flytter den 100 meter til Nørre Allé hjælper det jo ikke
> [...]

Der er mange af "pendlerpladserne" rundt om kbhvn, hvor det bestemt ikke er
klogt at have sin bil stående om nattem.

MVH
Egon

Fra : Per Rønne

Dato : 04-03-07 12:26

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Der er mange af "pendlerpladserne" rundt om kbhvn, hvor det bestemt ikke er
> klogt at have sin bil stående om nattem.

Hvor dog? Ikke at det bliver aktuelt for mig; jeg har ikke engang taget
kørekort endnu.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 04-03-07 14:51

> Hvor dog? Ikke at det bliver aktuelt for mig; jeg har ikke engang taget
> kørekort endnu.
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk

Man løber en reel risiko for, at lyssky existenser bryder ind, for at se, om
der skulle være noget af værdi.
Dette mener jeg da, er velkendt.
Blandt automobilister i det mindste

MVH
Egon

Fra : Per Rønne

Dato : 04-03-07 15:30

> [...]

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Man løber en reel risiko for, at lyssky existenser bryder ind, for at se, om

Det risikerer man vel overalt - men i omegnen er risikoen for at bilen
bliver brændt af nok noget mindre end på Nørrebro i øjeblikket.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 04-03-07 15:54

> Det risikerer man vel overalt - men i omegnen er risikoen for at bilen
> bliver brændt af nok noget mindre end på Nørrebro i øjeblikket.

> [...]

Og gudskelov for det

MVH
Egon

Fra : Peter B. P.

Dato : 03-03-07 21:41

On 2007-03-03 17:09:56 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> [...]
>
> Har bilejerne parkeret hjernen i sommerhuset? Hvorfor flytter de ikke
> bilerne til en parkeringsplads ved en S-togs station i omegnen?

Du tænker da bagvendt. Hvorfor er politiet der ikke til at beskytte
folks ejendom?

--
"Technically, they're not homosexuals, they'll just fuck anything that
is hot and concave".

Fra : Per Rønne

Dato : 03-03-07 22:00

Peter B. P. <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote:

> Du tænker da bagvendt. Hvorfor er politiet der ikke til at beskytte
> folks ejendom?

Hvad med at holde dig til hvad der er muligt?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter B. P.

Dato : 04-03-07 15:50

On 2007-03-03 22:00:26 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> Hvad med at holde dig til hvad der er muligt?

Du mener altså ikke at politiet kan formå at beskytte folks ejendom?

I så fald har staten spillet fallit, og der er intet andet tilbage for
os private borgere at gribe til selvtægt.

--
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the
point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. The

Fra : Per Rønne

Dato : 04-03-07 16:01

Peter B. P. <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote:

> Du mener altså ikke at politiet kan formå at beskytte folks ejendom?

Ordensmagten kan altså ikke altid beskytte folks ejendom. Du tror da
heller ikke at der sættes en politivagt ved din ulåste cykel på Kokkedal
station?

> I så fald har staten spillet fallit, og der er intet andet tilbage for
> os private borgere at gribe til selvtægt.

Bah. Og din brug af ordet 'selvtægt' lyder som langt mere end at lade
amok-gængerne rende rundt med bar numse, fordi de har fået trukket
bukserne af ... som det skete i nat på Nørrebro.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : wilstrup

Dato : 05-03-07 19:52

> Bah. Og din brug af ordet 'selvtægt' lyder som langt mere end at lade
> amok-gængerne rende rundt med bar numse, fordi de har fået trukket
> bukserne af ... som det skete i nat på Nørrebro.

Nu kan det jo ikke undre at Perlesvinet går ind for selvtægt - blot det er
den selvtægt han selv udfører - men uhadada, hvis andre begår selvtægt mod
det, han synes om.
Og interessant er det jo også at læse, at han mener at "der er intet tilbage
for os private borgere at gribe til selvtægt" - uden at han forstår at det
er de voldelige unges argumentation han benytter sig af her. De siger jo
også at de har ikke andre muligheder, når de udsættes for statsmagtens vold.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-03-07 23:53

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
>
> Har bilejerne parkeret hjernen i sommerhuset? Hvorfor flytter de ikke
> bilerne til en parkeringsplads ved en S-togs station i omegnen?

kan være de ikke er hjemme ... ?
--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Per Rønne

Dato : 04-03-07 07:56

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> kan være de ikke er hjemme ... ?

De er vel ikke alle på skiferie i Norge ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : John

Dato : 04-03-07 15:55

> Jeg ser netop på TV2 News at bilafbrændingerne på Nørrebro
> fortsætter.
> Og så er det jeg undrer mig.

Der er sikkert mange, der undrer sig. Grundlæggende virker det
sygeligt at brænde sagesløse biler af.

Gerningsmændene burde omgående under behandling på en relevant
lukket afdeling.

John