Idiocracy
Fra : Studio Smalbro

Dato : 08-03-07 01:13

Nogen der har set den? Jeg sad og kiggede den i aftes, og den er altså ret
skæg. Jeg undrede mig lidt over ikke at have hørt om den før, for den er da
ret god og original. Måske har den blot ikke været i biograferne i
Danmark...

Kh
Bjørn

Fra : P.P

Dato : 08-03-07 01:41

Hvordan kan man kigge en film??????

Er du sprogspasser eller sådan noget??

Fra : Hagar

Dato : 08-03-07 01:52

"P.P" <p@p.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan man kigge en film??????
>
> Er du sprogspasser eller sådan noget??
>

> Studio Smalbro wrote:

Det lyder til at du kender symptomerne ! ! !

Hagar

Fra : Holst

Dato : 08-03-07 08:29

P.P wrote:

> Hvordan kan man kigge en film??????

Eftersom "fjernsynskiggeri" jo er et ganske normalt og jævnt anvendt, så
må man vel kunne "kigge fjernsyn" og lidt som en følge af det vel også
kunne "kigge en film". Men det er bestemt ikke det normale at bruge.

Fra : Per

Dato : 08-03-07 09:44

"P.P" <p@p.invalid> wrote in message
> Hvordan kan man kigge en film??????
>
> Er du sprogspasser eller sådan noget??

Få dog et liv! Du ved jo udemærket hvad han mener!

Fra : Amazing_Pudding

Dato : 08-03-07 14:57

> Hvordan kan man kigge en film?????? Er du sprogspasser eller
> sådan noget??

6 unødvendige spørgsmålstegn på kun 2 linjer. Hvordan synes du
selv det går?

A.P.

Fra : Per

Dato : 08-03-07 09:45

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> wrote in message
> [...]
> skæg. Jeg undrede mig lidt over ikke at have hørt om den før, for den er
> da ret god og original. Måske har den blot ikke været i biograferne i

Den havde sine øjeblikke, men var ikke vildt god.

Fra : Tue Sørensen

Dato : 08-03-07 16:29

On 8 Mar., 01:12, "Studio Smalbro" <stu...@smalbro.dk> wrote:
> [...]
> skæg. Jeg undrede mig lidt over ikke at have hørt om den før, for den er da
> ret god og original. Måske har den blot ikke været i biograferne i

Jeg har set den, og synes konceptet var godt, men jokes'ene var lidt
for stupide. Det er en film som siger at folk der godt kan lide denne
films humor er dumme. Ikke lige det smarteste at gøre...

Men i øvrigt har den fået meget ringe biograf-distribution, også i
USA. Det lader til at nogen har noget imod den...

- Tue

Fra : Jakob

Dato : 08-03-07 19:27

Tue Sørensen wrote:

> Men i øvrigt har den fået meget ringe biograf-distribution, også i
> USA. Det lader til at nogen har noget imod den...

Måske Gatorade?

--
Jakob

Fra : Peter G

Dato : 09-03-07 19:22

"Tue Sørensen" <sorensonian@gmail.com> writes:

> Men i øvrigt har den fået meget ringe biograf-distribution, også i
> USA. Det lader til at nogen har noget imod den...

Måske 20th Century Fox, som stod for distributionen. Filmen var jo ikke
ligefrem venlig mod Fox News samt flere kendte handelskæder.

--
Med venlig hilsen, Peter.

Please, do not toppost.

Fra : gb

Dato : 09-03-07 16:28

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> wrote in

> Nogen der har set den? Jeg sad og kiggede den i aftes, og den er

Jep - jeg har den. Ret morsom.

--
GB

Fra : Jim Andersen