Ældre engelsk kortfilm comedy omkring 1983~
Fra : N

Dato : 06-03-07 23:28

Tilbage i de glade video 2000 dage optog jeg engang en ret sjov engelsk
kortfilm.
Filmen handler om en familie der flytter ind på et lille hotel. Her skal de
bade, spille golf m.m.
Der bliver ikke nævnt nogle ord i filmen så vidt jeg husker, men jeg kan
tage fejl.

Husker særligt en scene hvor der spilles golf og bolden havner i blusen på
en flot pige.
En anden scene er ved ankomsten, hvor man ser fra et af værelserne en flot
udsigt, indtil en lastbil kører sin vej med "udsigten".

Filmen blev vist i DR TV dengang (1983 til 1985) og jeg aner ikke hvad den
hedder idag, ej heller hvad de forskellige skuespillere hedder.
Husker dog at een af skuespillerne brugte monokel og i stykket taber den ned
mellem brysterne på før omtalte kvinde, så den er helt pudret til.

Er der nogen der kan hjælpe med en titel, eller navnene på nogen af
skuespillerne ?
Så tror jeg nemlig at resten giver sig selv på IMDB.

På forhånd tak.

Allan Olsen

Fra : Ole Kofoed

Dato : 07-03-07 05:18

"N" <nuller@goj.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> ned mellem brysterne på før omtalte kvinde, så den er helt pudret til.
>
> Er der nogen der kan hjælpe med en titel, eller navnene på nogen af

Kan det være "By the Sea"?
http://uk.imdb.com/title/tt0186906/

Mvh.

Ole

Fra : N

Dato : 07-03-07 21:33

> Kan det være "By the Sea"?
> http://uk.imdb.com/title/tt0186906/

Ja det tror jeg faktisk. Efter at have læst om den på nettet, er jeg ret
overbevist.

Tak.

Så er det bare at man så kunne få fat i den. Men det ser det ikke ud til.

Allan Olsen

Fra : N

Dato : 10-03-07 12:41

> Kan det være "By the Sea"?