Anbefaling: Harsh Times
Fra : Zeki

Dato : 04-03-07 08:11

En oversét perle som vel bedst kan beskrives som en blanding mellem 'Falling
Down', 'Training Day' og 'Taxi Driver'.

Det er mig en gåde at Oscar-komitéen bliver ved med at nægte at anerkende
Christian Bale for hans fremragende skuespil i flere film. Dette er én af
dem.

http://www.imdb.com/title/tt0433387/

Mvh
Zeki

Fra : KO

Dato : 04-03-07 10:35

> [...]
> Christian Bale for hans fremragende skuespil i flere film. Dette er én af

Ja en rigtig god film. Minder lidt om training day, men instruktøren er jo
også den samme.

Christian Bale er endnu engang fremragende. Han er en suplim skuespiller

Fra : Per

Dato : 05-03-07 10:15

> Ja en rigtig god film. Minder lidt om training day, men instruktøren er jo
> også den samme.

Instruktøren er IKKE den samme, men manuskriptforfatteren er derimod. Jeg
syntes dog, ligesom Training Day, ikke at filmen var noget særligt og man
sad bare og ventede på den slutning som man ved kommer.

> Christian Bale er endnu engang fremragende. Han er en suplim skuespiller

Han ER god, men dette var ikke hans bedste rolle.

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-03-07 14:22

Zeki wrote:
> [...]
>
> Det er mig en gåde at Oscar-komitéen bliver ved med at nægte at
> anerkende Christian Bale for hans fremragende skuespil i flere

Bare rolig, det skal nok komme. Han er en vidunderlig skuespiller, med
en helt enestående karisma.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats