Irak 1'ste golfkrig nedskudt helikopter - ~
Fra : Jan Lund Rasmussen

Dato : 03-03-07 16:56

Hej.

Jeg så en film i tv om subj. for ca. 3 år siden.

Hovedpersonerne prøvede at slippe ud af Irak, men blev taget til fange og
tortureret.

På Forhånd Tak
Jan

Fra : Kenned

Dato : 03-03-07 17:59

Jan Lund Rasmussen wrote:
> [...]
>
> Jeg så en film i tv om subj. for ca. 3 år siden.
>
> Hovedpersonerne prøvede at slippe ud af Irak, men blev taget til

Kunne det være "Bravo Two Zero"?
http://www.imdb.com/title/tt0120617/

Kenned

Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.

Fra : Jan Lund Rasmussen

Dato : 03-03-07 18:23

"Kenned" <tgs@stofanet.dk> wrote in news:45e9a94a$0$145$157c6196