Jack Nicholson nu
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 03-03-07 15:16

Først nu har jeg haft lejlighed til at se en båndet optagelse fra
Oscar-showet forleden. Og først nu har jeg set Manden med Solbrillernes
nye "frisure". Hans kronragede isse minder mig mest af alt om en
krydsning mellem en bowlingkugle og de skinheads som for år tilbage
omtaltes som "more hair than brains".

Er det i forbindelse med igangværende filmoptagelser han ser sådan ud?
Eller er der mon en dybere og mere okkult mening med galskaben?

--
Mvh.: Jørgen Grandt
- Er det ikke morsomt der findes mennesker som

Fra : Lars C

Dato : 03-03-07 15:25

Jørgen Grandt skrev:

> [...]
>
>Er det i forbindelse med igangværende filmoptagelser han ser sådan ud?
>Eller er der mon en dybere og mere okkult mening med galskaben?

Jack Nicholson er igang med at indspille The Bucket List hvor han
spiller en kræftpatient.

--
Lars C