Verdens Værste Værter
Fra : Ukendt

Dato : 28-02-07 23:57

Hej NG.
Nogen der ved hvor man kan købe Smith&Jones aka Verdens Værste Værter,
region 2?
Vh Cifly

Fra : Holst

Dato : 01-03-07 09:00

Ciffor wrote:

> Nogen der ved hvor man kan købe Smith&Jones aka Verdens Værste Værter,
> region 2?

amazon.co.uk har noget.

Fra : Per Hansen

Dato : 01-03-07 09:59

Holst <newsnov06@shelter.dk> mentioned this

> amazon.co.uk har noget.

Hvis man kan li' dem, så skal man også undersøge Hale & Pace's værker.
De 2 er herlige.

--
Per Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-07 14:15

Per Hansen wrote:
> Hvis man kan li' dem, så skal man også undersøge Hale & Pace's værker.
> De 2 er herlige.

Læst lidt om dem, ser meget sjovt ud. Men de er heller ikke ligefrem til at
finde på dvd.

Fra : Per Hansen

Dato : 11-03-07 12:25

"Ciffor" <cflygenringSNABELAhotmail.com> mentioned this

> Læst lidt om dem, ser meget sjovt ud. Men de er heller ikke ligefrem
> til at finde på dvd.

Har også opdaget at der slet ikke findes noget på DVD med dem, kun
på brugte VHS'er hos Amazon.co.uk

--
Per Hansen

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 02-04-07 11:36

On Thu, 01 Mar 2007 08:59:23 GMT, Per Hansen <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> wrote:

>Hvis man kan li' dem, så skal man også undersøge Hale & Pace's værker.
>De 2 er herlige.

Efter min mening er Hale & Pace bare en andenrangs kopi.

Fra : Per Hansen

Dato : 02-04-07 13:31

Jesper Lauridsen <rorschak@sorrystofanet.dk> mentioned this

> Efter min mening er Hale & Pace bare en andenrangs kopi.

Så kender du vist ikke Hale & Pace rigtigt.
De er meget grovere i tonen end Smith & Jones.
Smith & Jones hørte fortidens "pas lidt på" tid til, Hale & Pace gjorde
det endu grovere da de kom til.
Du kan slet ikke sammenligne de 2 pars komik, da den er meget forskellig.

--
Per Hansen

Fra : Peter Juhl

Dato : 03-04-07 03:39

Per Hansen wrote:

> Så kender du vist ikke Hale & Pace rigtigt.
> De er meget grovere i tonen end Smith & Jones.
> Smith & Jones hørte fortidens "pas lidt på" tid til, Hale & Pace gjorde
> det endu grovere da de kom til.

Smith & Jones skam var ret grove i en del af deres sketches, eksempelvis
var "Dads Home Videos" ret fyldt af pilfingrede onkler, druk, stoffer og
vold - eller i en anden sketch, John Lennons brug af "N-ordet".

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-07 14:17

Holst wrote:

> amazon.co.uk har noget.

Såvidt jeg kan se, er det ikke deres shows, men et par film de medvirker i
og en enkelt fra 1979; "Not the nine o'clock news"

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 01-03-07 11:28

"Ciffor" skrev bl.a.:

> Nogen der ved hvor man kan købe Smith&Jones aka Verdens Værste Værter,
> region 2?

Det er åbenbart ikke de samme som i den slatne westernserie fra
halvfjerdserne: "Alias Smith and Jones"?
http://www.imdb.com/title/tt0065381/

--
Mvh.: Jørgen Grandt
Min far og jeg har altid vidst alting. Det jeg ikke vidste, vidste han.

Fra : Per Hansen

Dato : 01-03-07 16:06

Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk> mentioned this

> Det er åbenbart ikke de samme som i den slatne westernserie fra
> halvfjerdserne: "Alias Smith and Jones"?
> http://www.imdb.com/title/tt0065381/

Ikke just, Smith & Jones's komedie serier hedder begge:

Not the nine o'clock news
http://en.wikipedia.org/wiki/Not_the_Nine_O'Clock_News

Alas Smith & Jones
http://en.wikipedia.org/wiki/Alas_Smith_and_Jones

--
Per Hansen

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 01-03-07 17:23

On Thu, 01 Mar 2007 15:05:36 GMT, Per Hansen
<onoman99****opoetikon@yahoo.dk> wrote:

>Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk> mentioned this

>Ikke just, Smith & Jones's komedie serier hedder begge:

> [...]

På dansk: "Dette er ik' tv-avisen" (Så vidt jeg husker)

>Alas Smith & Jones
>http://en.wikipedia.org/wiki/Alas_Smith_and_Jones

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-07 14:18

Martin Mose Larsen wrote:

> På dansk: "Dette er ik' tv-avisen" (Så vidt jeg husker)

Det fandt jeg ikke umiddelbart noget på..