TV2Film og Oscar...
Fra : Ukendt

Dato : 26-02-07 03:49

Synes bare niveauet er faldet meget i forhold til det vi plejer at se fra
DR2. Pilgård har jo ingen, eller i bedste fald begrænset, viden om film.
Hvorfor påtager de sig den opgave hvis de ikke kan finde en kompetent vært.
Havde håbet TV2 koncernen kunne hyre Palle Strøm til den opgave.
Håber det bliver bedre i løbet af aftenen, men foreløbig er jeg skuffet.

/Poul

Fra : Peter Heide

Dato : 26-02-07 04:45

"P Kaasing" <kaasing(snabela)hotmail(prik)com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vært. Havde håbet TV2 koncernen kunne hyre Palle Strøm til den opgave.
> Håber det bliver bedre i løbet af aftenen, men foreløbig er jeg skuffet.

Du har ret de ret fladpandet at høre på. Og det kan kun blive
værre jo senere (tidligere om morgen) det bliver. Dog er den
ene ( værten ) helt vild med Pan's Labyrinth. Jeg ved ikke hvor
mange gange han har fremhævet den. Det der er da lidt positivt.

Selev Oscar showet er sgu' da også en lidt tam omgang. Værten
er ihverttilfælde ikke den mest spændende jeg har oplevet. Min
faves er stadig ;: Billy Crystal og Steve Martin.

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-07 06:40

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in

> [...]
> er ihverttilfælde ikke den mest spændende jeg har oplevet. Min
> faves er stadig ;: Billy Crystal og Steve Martin.

Jeg valgte at se det til ende... og jeg må sige at jeg er positivt
overrasket. Jeg havde ikke høje forventninger til Pilgaard, men jeg synes
at han klarede opgaven rigtig godt, i hvert fald bedre end Søren Høy
gjorde.

Og hvor var det GODT at Martin Scorsese ENDELIG fik sin Oscar - ikke et øje
tørt. :) Herligt. Om 'The Departed' har fortjent bedste film ved jeg ikke -
det må bedømmes når alle 5 nominerede er set.

Det var en god fest - vi var i hvert fald underholdt. :)

//Casper

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-07 09:36

> [...]
> overrasket. Jeg havde ikke høje forventninger til Pilgaard, men jeg synes
> at han klarede opgaven rigtig godt, i hvert fald bedre end Søren Høy

Ja, jeg syntes også han gjorde det fint -- selvom jeg ikke fulgte med hele
natten i ét træk - jeg sad og arbejdede lidt imens, så jeg fadede lidt ud
indimellem... Vil hellere have en Hans Pilgaard end en elitær snobbet
know-it-all (medmindre det er Mr. Bogart - han ved s'gu da i det mindste
hvad han snakker om).

> [...]
> ikke -
> det må bedømmes når alle 5 nominerede er set.

Jeg skal i al fald ha' den hjem på DVD, når nu det er sådan en mindepæl
(hvis det er mindepæl det hedder?).

> Det var en god fest - vi var i hvert fald underholdt. :)

Jah, skønt. Jeg var engang inde i CineMaxxX og se det hele natten - det har
været en tradition lige siden... Selvom de vist ikke holder arrangemenet
længere, må indrømme jeg ikke har tjekket op på det.

HC

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 26-02-07 05:41

P Kaasing skrev:

> [...]
> finde en kompetent vært. Havde håbet TV2 koncernen kunne hyre Palle
> Strøm til den opgave. Håber det bliver bedre i løbet af aftenen, men

Det er lidt banalt, det meste af det, de siger. Og ja, Pilgaard har
ikke de helt rette nørdkvaliteter. Men i det mindste holdt de hurtigt
op med at tale ind over showet.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Brian

Dato : 26-02-07 14:23

Peter Brandt Nielsen wrote:
> Det er lidt banalt, det meste af det, de siger. Og ja, Pilgaard har
> ikke de helt rette nørdkvaliteter.

Alligevel synes jeg at Pilgaard var den bedste i studiet. Det virkede ikke
som om at de to øvrige havde foretaget sig noget, for at have lidt viden om
det de nu skulle kommentere på.

> Men i det mindste holdt de hurtigt
> op med at tale ind over showet.

Det lød også lidt som om, at de ikke vidste de var igennem

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-07 16:11

"Brian" <nej@tak.du> wrote in

> Det lød også lidt som om, at de ikke vidste de var igennem

Jeg tror også det var en fejl. De var generelt "flinke" til at holde øje
med showstart og holde kaje... :)

Nød nu også Uffes (og Randolph Dukes) kommentarer om Sally Kirklands kjole
(og opførsel) :D

//Casper

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-07 16:25

"Casper" <smokehat> skrev i en meddelelse
> [...]
> med showstart og holde kaje... :)
>
> Nød nu også Uffes (og Randolph Dukes) kommentarer om Sally Kirklands kjole

Uffe Buckhard var velforberedt og kompetent, og til dels også Jeppe Kaas,
men de andre virkede meget uforberedte, og Pilgård kiggede jo konstant i
computeren når han skulle komme med facts.

/Poul

Fra : Brian

Dato : 26-02-07 18:36

P Kaasing wrote:

> Uffe Buckhard var velforberedt og kompetent, og til dels også Jeppe
> Kaas, men de andre virkede meget uforberedte, og Pilgård kiggede jo
> konstant i computeren når han skulle komme med facts.

Jeg synes Jeppe Kaas (som han åbenbart hedder) var den værste. Han gav ikke
udtryk af at have set særlig mange af filmene, og hans facts var indimellem
helt i skoven - så er det bedre bare at holde mund.

At Pilgaard kigger i papirerne, kan ikke irritere mig. Han er vært, og skal
ikke sidde der som en ekspert på feltet. Han er normalvis ikke min kop te
(nej, jeg er ikke homofob) men inat syntes jeg det kørte rigtig godt for
ham.

Dog synes jeg alt i alt, det var bedre da DR2 sendte det - der var ligesom
bedre styr på facts og de små anekdoter. Til gengæld talte de så ind over
showet...

/Brian

Fra : Brian P

Dato : 26-02-07 20:13

> Dog synes jeg alt i alt, det var bedre da DR2 sendte det - der var ligesom
> bedre styr på facts og de små anekdoter. Til gengæld talte de så ind over
> showet...

Jamen, så kan du måske (i modsætning til mig) glæde dig over, at DR
har ofret licenskroner på et site helliget Oscar-uddelingen alene til
trods for at DR2 ikke erhvervede senderetten i år. www.dr.dk/oscar ;)

Fra : Per

Dato : 01-03-07 07:43

"P Kaasing" <kaasing(snabela)hotmail(prik)com> wrote in message
> [...]
> vært. Havde håbet TV2 koncernen kunne hyre Palle Strøm til den opgave.
> Håber det bliver bedre i løbet af aftenen, men foreløbig er jeg skuffet.

Så var det godt man så en amerikansk udgave uden kommentator og i super HDTV
kvalitet ;P