K. ilt apparat
Fra : cille

Dato : 05-03-07 00:36

der skulle vel ikke være en i gruppen der skulle ligge inde med et
transpotapel ilt apperat

hilsen Laila

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-03-07 07:35

On Mon, 5 Mar 2007 00:35:32 +0100, "cille" <konge-munk@oncable.dk>
wrote:

>der skulle vel ikke være en i gruppen der skulle ligge inde med et
>transpotapel ilt apperat

Hvad mener du helt præcis med 'Ilt-apparat' ??

Hvis det drejer sig om medicinsk ilt-behandling er der flere
muligheder. Men den slags leveres ellers omkostningsfrit til patienten
- Hvis ellers lægen finder indikation for behandlingen...

<mlr>

Fra : Uffe Ravn

Dato : 05-03-07 21:20

cille wrote:

> der skulle vel ikke være en i gruppen der skulle ligge inde med et
> transpotapel ilt apperat

En iltdeveloper eller flaskeilt?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : cille

Dato : 05-03-07 22:24

hej
vi har det store el med vand og flasker men man kan få nogle små som man
kan sætte i en stikkontakt når man er i byen det er fordi min mand gerne vil
med ud og han får ilt i 24 timer og på 4.l og det er jo letter en de tunge
flasker
Laila