2 lettere hævede rødlige områder på pungen~
Fra : John Jensen

Dato : 04-03-07 19:57

dk.familie.barn
dk.helbred
dk.videnskab.sundhed

Hej,

Ifm. bleskift idag lagde jeg mærke til, at min 1½ årige søn har fået 2
lettere hævede rødlige områder på pungen. Han ser ud til at have det fint og
han har ikke feber. Jeg vil ikke betegner områderne som knopper. Det ser
nærmest ud som 2 myggestik. Jeg har fundet et billede som kan
give jer en ide om hvordan det ser ud:

http://www.bedbuginfo.com/images/bed-bug-bite.jpg

Når jeg rører ved det hævede område, brokker han sig. Han hyler ikke op og
begynder heller ikke at græde. Så måske er han bare irriteret fordi han ikke
gider ligge stille. Omvendt så har han
mere end 1 gang sagt "ondt" de sidste par uger uden jeg kunne finde ud af
hvad han mente....og da han virkede frisk og rask, troede jeg bare at han
repeterede ord som han havde hørt.

Selvom jeg tager ham til lægen imorgen, vil jeg dog lige høre om der er
nogen derude der har oplevet det samme med deres børn?

Tak på forhånd for svarene...

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-03-07 21:15

John Jensen wrote:
> [...]
>
> Selvom jeg tager ham til lægen imorgen, vil jeg dog lige høre om
> der er nogen derude der har oplevet det samme med deres børn?

Har I hund eller kat, så det evt. kan være loppestik ? Bortset fra
det er det godt du tager ham til lægen i morgen, man kan ikke være for
forsigtig når det gælder et lille barn.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-03-07 22:50

> Bortset fra
> det er det godt du tager ham til lægen i morgen, man kan ikke være for
> forsigtig når det gælder et lille barn.

Selvfølgelig kan man det.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bænni

Dato : 10-03-07 23:03

Jens Bruun wrote:
> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig kan man det.

og du siger jeg kommer med idiotiske kommentarer - LOL

--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!

Fra : ThomasB

Dato : 10-03-07 23:05

"Bænni" <davs@du.der> skrev i en meddelelse

> og du siger jeg kommer med idiotiske kommentarer - LOL

Ja, f.eks den der.

Hvori består det idiotiske?

Fra : Bænni

Dato : 10-03-07 23:38

ThomasB wrote:
> "Bænni" <davs@du.der> skrev i en meddelelse

> Ja, f.eks den der.
>
> Hvori består det idiotiske?

det var til min yndling - jens bruun

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-03-07 23:09

"Bænni" <davs@du.der> skrev i en meddelelse

> og du siger jeg kommer med idiotiske kommentarer - LOL

Ikke, at jeg skal afvise, du kommer med idiotiske kommentarer, men hvor
siger jeg det, Bæ?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bænni

Dato : 10-03-07 23:38

Jens Bruun wrote:
> "Bænni" <davs@du.der> skrev i en meddelelse

> Ikke, at jeg skal afvise, du kommer med idiotiske kommentarer, men hvor
> siger jeg det, Bæ?

det har du før sagt - og det gider jeg ikke lede efter. såeh - va ska
man sige - boller fra kohberg

Fra : enkvinde

Dato : 04-03-07 21:22

> [...]
>
> Selvom jeg tager ham til lægen imorgen, vil jeg dog lige høre om der er
> nogen derude der har oplevet det samme med deres børn?

Ligner ble eksem, hvis ellers der er noget der hedder sådan. Huden bliver
irriteret af sur urin og mangel på luft og det gør herrens ondt efterhånden
som bleen bliver vådere og vådere.

Der skal luft og luft og atter luft til for at huden kan blive fin igen. Og
så en rigtig god creme til at holde urinen væk fra området, når han har ble
på.

Brug endelig ikke baby pudder på området, for selv om man ikke skulle tro
det, så indeholder flere af slagsen parfume, som absolut ikke er rart at få
på røde numser.

Hilsen Eva

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-07 22:57

"John Jensen" <nospam@thank.you> skrev i en meddelelse

> Selvom jeg tager ham til lægen imorgen, vil jeg dog lige høre om der er
> nogen derude der har oplevet det samme med deres børn?
>
> Tak på forhånd for svarene...

Prøv først at smøre lidt zinksalve på og se om det ikke forsvinder. For mig
lyder det bare som om stedet er generet pga. en våd ble, som enkvinde også
skriver. Zinksalve plejer, at være et mirakel til den slags.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Heidi Jørgensen

Dato : 28-05-07 12:39

Hejsa
Måske ble irretation ??, eksem af en eller anden art...fortæl når du har
fået ham tjekket, men ser da ikke helt rart ud., stakkels lille pus da..
mvh. Heidi

Fra : Ditte

Dato : 28-05-07 14:25

Heidi Jørgensen skrev:
> Hejsa
> Måske ble irretation ??, eksem af en eller anden art...fortæl når du har
> fået ham tjekket, men ser da ikke helt rart ud., stakkels lille pus da..
> mvh. Heidi

Hej Heidi

Kan se du har været igennem en masse nyhedsgrupper og svaret, hvilket er
rigtig fint.
Men mange af indlæggene du svarer på er gamle, denne tråd er eks.
startet den 10. marts.

Hilsen Ditte

PS. du topposter