Dansk tandlæge - billig krone?
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 28-02-07 22:31

Er det helt umuligt at få lavet en krone for under 5000kr i Danmark?
(MK-krone -5)
Har forhørt mig et par steder...det varierer i DK ml. 4800-5800kr

Tyskland og Sverige siger ca. 3700kr, men man skal komme to gange, og med
transport bliver det stort set så det samme beløb...(tejkket via
avmintand.dk)
Herregud, det er kun en lille bitte tand....det kan der ikke være rigtigt
det er så svinedyrt alle vegne?

Jeg har fået den rodbehandlet og sat en stift i så der er klar til kronen,
et par stunts der løber op mod 2500kr med det hele *suk*
Er kun medlem af gruppe 5 i Danmark, så der er ikke meget at hente...
Nogen der kender en god og rimelig tandlæge (bor i Vordingborg)
/Heidi

Fra : oh@paradis.dk

Dato : 01-03-07 13:44

Heidi, Miver og Mulles mor skrev:
> [...]
> Er kun medlem af gruppe 5 i Danmark, så der er ikke meget at hente...
> Nogen der kender en god og rimelig tandlæge (bor i Vordingborg)

jeg fik for nogle år siden en "krone for jeg tror under en tudse, til
stor forargelse fra min "normale tandlæge.
Han mente den ikke kunne holde og jeg skal komme efter dig.
Det er en form for computertand son bliver lavet via en pc af plastik.
Tandlægen hedder Ole eller Ove Pedersen og bor ved Astorie biograf i
AAlborg.

Men mon ikke også der findes enn i Vordingborg. Min tandlæge fortalte
efter jeg havde fået lavet tanden at han også kunne lave den. Prisen var
højere end hos Ove/ole

fra
Jørgen

Fra : Terkel Pedersen

Dato : 02-03-07 00:06

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:45e5f4a6$0$176$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Er det helt umuligt at få lavet en krone for under 5000kr i Danmark?
> (MK-krone -5)

http://php.taenk.dk/skrubissenpaa/index.php

Bladet Tænk har en hjemmeside, hvor man kan se tandlægernes priser.

tp.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 02-03-07 23:42

<klip>> http://php.taenk.dk/skrubissenpaa/index.php

> Bladet Tænk har en hjemmeside, hvor man kan se tandlægernes priser.
</klip>

Tja, men det er ikke optimalt, fandt et par tandlæger hvor prisen var FRA
500 - 4/5000kr

Over telefonen anede de tandlæger så slet ikke at de figurerede på en liste
med en FRA 500kr. for en krone, og prisen var retteligt omkring 5000kr.
så jeg må lede videre.....

Venlig hilsen Heidi

--
Hjælp katte i nød:
http://www.vildkat.dk/

Fra : Kirsten Andreassen

Dato : 08-05-07 02:55

Hej.Hvis du har mulighed for at komme ind på tandlægeskolen som
patient kan jeg sige dig at det er noget billigere der.Jeg skal
give 2400 kr ialt for en krone, alle materialer-rodbehandlinger
og røngtenbilleder koster ikke dig noget.Du skal bede din
tandlæge henvise dig.Alt arbejdet der udføres af de
tandlægestuderende bliver kontrolleret af udlærte tand og
protegelæger.
MVH / Kirsten

--
kandreassen@grundfos.com