Søkortplotter
Fra : Ole

Dato : 26-02-07 10:37

Hej
Har nogen her erfaring med plotter fra Sewia (7" Baracuda) - Tilbud på
udstillingen i Fredericia små 10.000,- incl. C-map Max
Har fundet en test på nettet hvor den var bedste køb

Fra : Ole Pagh

Dato : 26-02-07 14:45

Ole tastede følgende:
> Hej
> Har nogen her erfaring med plotter fra Sewia (7" Baracuda) - Tilbud på
> udstillingen i Fredericia små 10.000,- incl. C-map Max
> Har fundet en test på nettet hvor den var bedste køb

Jeg har nogle sejlervenner der købte sådan en sidste år, og de har haft
en del bøvl med den, herunder fået den byttet og de ville ikke vælge
den idag.
Det skal siges at de ikke er speciel navigator- og teknik kyndige.
Manualen var en pine at gnave sig igennem, forstod jeg.
Der var heller ikke de fotos af havne på det medfølgende kort, som de
var blevet lovet.

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 26-02-07 20:28

> Ole tastede følgende:

Jeg har gode erfaringer med Seiwa Explorer Cube med en fladskærm tilsluttet

Mvh
Leon