Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Program til at finde og slette dubletter
Fra : Dan

Dato : 07-03-07 13:52

Jeg mangler et program der kan finde og slette alle dubletter. Jeg har
prøvet med ACDSee v8.0 og det virker rigtigt godt. Men det er en lang og
besværlig proces at vinkle alle de billeder af som skal slettes. Findes
der et program så kan sletter alle dubletterne automatisk?

Dan

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-07 14:35

"Dan" <irisvej5@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>besværlig proces at vinkle alle de billeder af som skal slettes. Findes der
>et program så kan sletter alle dubletterne automatisk?

Sletning af dubletfiler er jo ikke forbeholdt billeder, så hvad med at bruge
et generelt værktøj?

Prøv f.eks. http://www.bigbangenterprises.de/en/doublekiller/

/Alex

Fra : Dan

Dato : 07-03-07 16:00

Alex Linaa skrev:
> "Dan" <irisvej5@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>
> Sletning af dubletfiler er jo ikke forbeholdt billeder, så hvad med at bruge
> [...]
Mange tak, det ser ud til at kunne klare det.
tak for hjælpen
Dan

Fra : Bo B

Dato : 08-03-07 18:34

Alternativt kan du prøve VisiPics, som ikke alene finder identiske
filer, men også billeder der er næsten ens.

http://foxie.griffox.info/visipics/

/Bo