Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
DVD skiver til fotos
Fra : Jan Hansen

Dato : 03-03-07 20:49

Hejsa

Ville lige høre om der kræves specielle dvd-medier til lagring af fotos.
Er klar over der KAN brændes på de billige af slagsen,men holder det?
Hvad bruger I andre?

mvh.Mopse

Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 04-03-07 01:05

"Jan Hansen" <mopse@fjerndettehansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ville lige høre om der kræves specielle dvd-medier til lagring af fotos.
> Er klar over der KAN brændes på de billige af slagsen,men holder det?

Er DVD-skiver ikke for dyre fremfor en harddisk? Harddiske idag koster så få
kr. pr. megabyte, at det ikke kan betale sig at købe DVD til det formål.

MVH
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-07 08:01

"Thomas Sass Pedersen" <sass@mail.tele.dk> wrote in message
> Er DVD-skiver ikke for dyre fremfor en harddisk? Harddiske idag koster så
> få kr. pr. megabyte, at det ikke kan betale sig at købe DVD til det
> formål.

199kr for 470GB er vel ikke specielt dyrt? Man kan få 100 DVD'er (plus
porto) for 199kr idag.

--
Thomas Schreiber
http://thsch.com

Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 04-03-07 11:33

"Thomas Schreiber" <www.thsch.com> skrev i en meddelelse
> "Thomas Sass Pedersen" <sass@mail.tele.dk> wrote in message
>
> 199kr for 470GB er vel ikke specielt dyrt? Man kan få 100 DVD'er (plus
> [...]

199 er ikke dyrt, men hvor lang tid holder de DVD-skiver, jeg synes at have
oplevet billige DVD der holdt i 2 år, og så er formålet jo lidt gået tabt,
hvis man skal ud og købe igen efter 2 år, plus alt arbejdet der ligger i at
brænde det.

MVH
Thomas
www.tsp-photo.com

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-07 12:29

> [...]
> have oplevet billige DVD der holdt i 2 år, og så er formålet jo lidt gået
> tabt, hvis man skal ud og købe igen efter 2 år, plus alt arbejdet der

Ok, det var jeg ikke klar over. Troed de holdt en halv snes år.

--
Thomas Schreiber
http://thsch.com

Fra : Flerbrugerkonto

Dato : 05-03-07 12:03

> "Thomas Sass Pedersen" <sass@mail.tele.dk> wrote in message
>
> Ok, det var jeg ikke klar over. Troed de holdt en halv snes år.

Det burde de også gøre, men det kommer jo meget an på kvaliteten af skiven,
samt hvordan den opbevares.

Mvh Anders

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jan Hansen

Dato : 04-03-07 10:44

> [...]
>få kr. pr. megabyte, at det ikke kan betale sig at købe DVD til det formål.

Jeg har en harddisk,men den kan jo også gå i stykker,derfor spm. om
dvd'erne.

mvh. Mopse

Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 04-03-07 11:32

> Jeg har en harddisk,men den kan jo også gå i stykker,derfor spm. om
> dvd'erne.
>
> mvh. Mopse

DVD'er holder nu heller ikke evigt kan jeg så sige. Jeg vil nok sige, at hav
tingene liggende to steder.

MVH
Thomas

Fra : Skeptikeren

Dato : 04-03-07 01:15

On Sat, 3 Mar 2007 20:48:57 +0100, "Jan Hansen"
<mopse@fjerndettehansen.mail.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Ville lige høre om der kræves specielle dvd-medier til lagring af fotos.
>Er klar over der KAN brændes på de billige af slagsen,men holder det?
>Hvad bruger I andre?

Den har vi lige været igennem d. 27) 2006

451a53ca$0$844$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

mvh

sk
have a nice day