Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon service i Thailand
Fra : ;o\)-max-

Dato : 03-03-07 12:53

Det kan nok ikke gøres bedre - defekt lukker
og interface panel, udskiftet på under 7 timer.
Meget flinke folk, sku hilse og sige i er velkomne,
hvis i løber ind i noget lignende mens i er her ude..
-max-

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 03-03-07 15:24

";o\)-max-" <max@bamarzone.dk> wrote:

> [...]
>Meget flinke folk, sku hilse og sige i er velkomne,
>hvis i løber ind i noget lignende mens i er her ude..

Så er det slut med "Beam me up, Scotty!" billeder

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : ;o\)-max-

Dato : 03-03-07 15:37

"Ove Kjeldgaard"
> ";o\)-max-"

> Så er det slut med "Beam me up, Scotty!" billeder
>
> --
> Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard,

) - you tell me:
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1943090
Det er bare for fedt, med et kamera der spiller -max-

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 04-03-07 14:32

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse

> ) - you tell me:
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1943090
> Det er bare for fedt, med et kamera der spiller -max-
Jeps, men det er træls med links, der ikke virker

Jeg får desværre en 404 Not Found på dit link.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-03-07 12:19

"Frodo Nifinger"

> "-max-"

> Jeps, men det er træls med links, der ikke virker
>
> Jeg får desværre en 404 Not Found på dit link.

> [...]

Hehe - ja livet er fuld af buler, jeg trak billedet tilbage
og postede noget andet, soooooryyyyyy.. -max-