Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotokalender
Fra : Peter Holm

Dato : 01-03-07 23:08

hejsa
har nogen kendskab til et printsted der laver fotokalendere i lækker
kvallitet?
Det er svært at se kvaliteten på diverse hjemmesider, men jeg synes generelt
det ser ud som om kvaliteten er langt under almindelig fotoprint. Jeg har
for 1 år siden fået lavet en kalender hos http://www.mittrykkeri.dk/ og det
var absolut laveste kvallitet.

Mvh
Peter

Fra : Kai T. Hansen

Dato : 02-03-07 08:35

Peter Holm <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com> skrev:
> [...]
>kvallitet?
>Det er svært at se kvaliteten på
>diverse hjemmesider, men jeg synes generelt

Hej
Jeg har nogle gange fået lavet kalender fra firmaet www.ntk-print.com
i Dronninglund. du kan stort set selv designe din kalender.
sidste år var jeg ikke tilfreds med billedkvaliteten og fik en ny i
løbet af et par dage.
Mvh
Kai

Fra : Food_life

Dato : 03-03-07 10:11

Jeg har fået lavet hos www.lasertryk.dk og været tilfreds!

Fra : JDD

Dato : 05-03-07 10:06

> [...]
> generelt det ser ud som om kvaliteten er langt under almindelig fotoprint.
> Jeg har for 1 år siden fået lavet en kalender hos

Jeg har selv printet den ud, der er en guide til deti Photoshop elements 4,
du skal bare vælge billeder og layout. Så fik jeg den lokale fotohandler til
at sætte en spiralryg i

Fra : Per O.

Dato : 05-03-07 18:30

prøv http://www.myphotofun.dk/

Fra : Peter Holm

Dato : 06-03-07 22:12

Per O. wrote:
> "Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com> skrev i en meddelelse
>
> prøv http://www.myphotofun.dk/

uden selvfølgelig at have set eksempler på de forslag der er kommet (og tak
for det), så synes jeg de umiddelbart alle falder ind under kategorien
'middelmådige konsumervarer'.
Jeg er på udkig efter luksus - noget jeg er villig til at betale 700-1000 kr
for pr. stk. Gerne A2 med billede der fylder 80%.

Mvh
Peter

Fra : Per O.

Dato : 07-03-07 13:26

> [...]
> Jeg er på udkig efter luksus - noget jeg er villig til at betale 700-1000
> kr for pr. stk. Gerne A2 med billede der fylder 80%.

så kan jeg da slet ikke forstå at du har kigget på siden bag mit link, for
der kan du da få rigtig flotte og lulsuriøse produkter og ikke kun de små i
lommeformat.

--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 07-03-07 20:08

Per O. wrote:
> [...]
>
> så kan jeg da slet ikke forstå at du har kigget på siden bag mit
> link, for der kan du da få rigtig flotte og lulsuriøse produkter og

hey per
jeg kan godt se at det absolut er i den bedre klasse.
det irriterer mig dog, at kalenderdelen skal fylde 50% af siden
tak for linket
peter