Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D80 - opdateret firmware 1.01
Fra : Jens S.

Dato : 27-02-07 21:39

Vil blot høre om nogen har foretaget opdateringen - og mærker væsentlige
forbedringer, idet jeg umiddelbart ikke vurderer den så vigtig, at der
babu-babu skal opdateres ?

Om opdateringen skriver Nikon.dk:
(Citat) Om denne firmware:
Der er foretaget følgende forbedringer af denne firmware i version
1.01.
- Det elektronisk analoge eksponeringsdisplay indikerer, hvis motivets
lysstyrke ligger uden for kameraets eksponeringsområde. Det vil være
tilfældet i Programautomatik (P), samt i lukkertidsprioriteret automatik (S)
og i blændeprioriteret automatik (A), når den indbyggede flash er oppe.
- Der er sket en forbedring af billedbehandlingen, når støjreduktion
er slået til i optagelsesmenuen.
- Hvis man forsøgte at redigere billeder, der allerede var blevet
redigeret med en computer, og man ville bruge funktionerne i D80's
retoucheringsmenu, kunne det somme tider ske, at kameraet blokerede. Derfor
kan billeder, som allerede er redigeret med en computer, ikke længere
redigeres med kameraet.
- Fejl i engelske, polske og svenske menuer er nu rettet.
Citat slut

/Jens S., Esbjerg

Fra : PerM

Dato : 28-02-07 08:21

Jeg opdaterede for et par uger siden, tror jeg. Jeg kan ikke mærke forskel -
det er stadig et supergodt kamera

mvh PerM