Katte-transport Odense --> Lolland
Fra : dpl

Dato : 27-02-07 19:38

Hejsa
Der er vel ikke nogen herinde, der skal en tur fra Odense over Lolland i
den nærmeste fremtid? Jeg står og mangler et lift til min sibirer Niko,
der skal flytte hjem, fordi han ikke kan enes med en anden kat, der hvor
han bor nu.

Nu har vi lige fået en lille søn, og uden bil er det ret besværligt for
mig at tage turen. Så hvis nogen her kender nogen der skal den vej over,
eller selv skal tage turen, hører jeg meget gerne fra Jer, da jeg gerne
vil have min lille skat hjem til os hurtigst muligt.

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 27-02-07 21:38

<klip> Der er vel ikke nogen herinde, der skal en tur fra Odense over
Lolland i
> den nærmeste fremtid?

Har sendt et par stafetter ud, skal nok sige til hvis der kommer positivt
svar retur :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : dpl

Dato : 27-02-07 21:53

Heidi, Miver og Mulles mor skrev:
> <klip> Der er vel ikke nogen herinde, der skal en tur fra Odense over
> Lolland i

> Har sendt et par stafetter ud, skal nok sige til hvis der kommer positivt
> svar retur :)

Bare super Heidi, tak skal du ha'!
Dorthe

Fra : ~Linnea~

Dato : 28-02-07 09:11

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> eller selv skal tage turen, hører jeg meget gerne fra Jer, da jeg gerne
> vil have min lille skat hjem til os hurtigst muligt.

Hej Dorthe

Jeg ved godt det kun er lidt af vejen, men jeg pendler (med tog) dagligt
mellem Odense og Korsør.
Hvis det er til nogen hjælp, er jeg klar til at give Niko-missen en togtur.

Hilsen Linnea

Fra : dpl

Dato : 01-03-07 09:33

~Linnea~ skrev:

> [...]
> mellem Odense og Korsør.
> Hvis det er til nogen hjælp, er jeg klar til at give Niko-missen en togtur.

Hej Linnea
Tak for det! Jeg vænner helt sikkert tilbage, hvis det bliver aktuelt.
Dog er der ret langt fra Vestlolland til Korsør, nok længere end til
Odense. Til gengæld kan vi jo tage toget. Så hvis vi ikke finder på
noget lettere, så hører du fra mig igen!
Venlig hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/

Fra : Siri

Dato : 28-02-07 12:07

> [...]
> Der er vel ikke nogen herinde, der skal en tur fra Odense over Lolland i
> den nærmeste fremtid? Jeg står og mangler et lift til min sibirer Niko,

Jeg sender også stafet ud - en del af mine venner har ofte bil-ærinde
deroverad.
Og som sagt er du velkommen til at lave stopover m evt overnatning på
klap-ud-sofa-bred-gæsteseng i Adelgade, med baby, kat m. m. m.
Stakkels Niko - det er synd, når de slås/skændes...
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : dpl

Dato : 01-03-07 09:44

Siri skrev:

> [...]
> klap-ud-sofa-bred-gæsteseng i Adelgade, med baby, kat m. m. m.
> Stakkels Niko - det er synd, når de slås/skændes...

Hej Siri, tak for tilbuddet!
Håber dog at kunne klare transporten uden selv at skulle til Kbh. i
denne omgang, da man jo kan sejle mellem Lolland og Fyn. Det er bare så
pokkers bøvlet med barnevogn på færge og med bus. Bedst ville det være,
om nogen gad samle Niko op f.eks. på stationen i Odense, og fragte ham
med færgen til Lolland, hvis de alligevel skulle denvej over. Jeg kunne
så samle ham op et sted på Lolland.

Hilsen Dorthe

Fra : Siri

Dato : 01-03-07 10:47

> [...]
> om nogen gad samle Niko op f.eks. på stationen i Odense, og fragte ham
> med færgen til Lolland, hvis de alligevel skulle denvej over. Jeg kunne

OK, det kan jeg nok ikke fikse. Forbindelsen Lolland-Fyn havde jeg ikke
tænkt på - men bøvlet med barnevogn og skift med off. transport tør jeg
slet ikke tænke på. Der skal man helst være 2 om det. Lift Kbh-Odense er
dog klar d 9/3 med retur d10 (har mailet )

Fra : dpl

Dato : 01-03-07 12:53

Siri skrev:

> [...]
> slet ikke tænke på. Der skal man helst være 2 om det. Lift Kbh-Odense er
> dog klar d 9/3 med retur d10 (har mailet )

Hej igen
Jojo, man kan såmænd godt rejse mellem landsdelene, uden at skulle over
hovedstaden hver gang! *grin* Jeg vænner tilbage, hvis det bliver
aktuelt, men mon ikke vi "snakkes ved" alligevel? *grin*

Som det ser ud, må Storm og jeg vist ud på en tog-bus-færge-bus-
OG-retur-tur, i næste uge. Kæresten har desværre ikke tid, han har
ellers fragtet en del katte rundt i landet efterhånden!

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/

Fra : Mette Lambert

Dato : 28-02-07 21:44

> [...]
> eller selv skal tage turen, hører jeg meget gerne fra Jer, da jeg gerne
> vil have min lille skat hjem til os hurtigst muligt.

Prøv at kontakte denne mand - det kan sagtens være, han kan hjælpe :)

http://www.123hjemmeside.dk/kattetransporten

Med venlig hilsen
Mette Lambert
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Soliema

Dato : 07-03-07 03:16

> Prøv at kontakte denne mand - det kan sagtens være, han kan hjælpe :)
>
> http://www.123hjemmeside.dk/kattetransporten

Vil lige nævne at jeg har brugt denne mand, da jeg skulle af med Mittepiv´s
killinger den 19 januar.
De blev nemlig købt af folk i hele landet
Han kørte Castro og Dexster til lolland Falster for mig, som tak gav jeg ham
de 400 kr som jeg skulle ha for killingerne og har fået positiv
tilbagemelding fra de nye ejere
Jeg fandt ham via Jubii Debatten hvor han skriver meget i kattegruppen.

Mvh
Anne Mette

Fra : Mette Lambert

Dato : 07-03-07 19:52

> [...]
> tilbagemelding fra de nye ejere
> Jeg fandt ham via Jubii Debatten hvor han skriver meget i kattegruppen.

Han har også en profil på katteforum.forumup.dk - det er der, jeg kender
ham fra :)

Med venlig hilsen
Mette Lambert
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 02-03-07 20:48

dpl wrote:
> [...]
> vej over, eller selv skal tage turen, hører jeg meget gerne fra Jer,
> da jeg gerne vil have min lille skat hjem til os hurtigst muligt.

Hej Dorthe
Lægger den lige ind i vores katteforum og ser om der skulle være gevinst
dér.

--
Hilsen Denise

Fra : dpl

Dato : 03-03-07 13:44

Denise skrev:

> Hej Dorthe
> Lægger den lige ind i vores katteforum og ser om der skulle være gevinst
> dér.

Hej Denise, det må du meget gerne, tak!
Dorthe
http://www.sevastopol.dk/