loppemiddel
Fra : Tut

Dato : 26-02-07 19:19

Ang. dråber til at dryppe i kattens nakke for at forebygge lopper. Jeg mener
at have læst at man kan spare en del kroner ved at købe et middel til hunde.
Mon der er nogen der ved, hvilken koncentrat man skal købe i til to voksne
katte af dette "hundemiddel"?

Fra : Lasse Jensen

Dato : 26-02-07 19:53

Tut wrote:

> [...]
> til hunde. Mon der er nogen der ved, hvilken koncentrat man skal købe i
> til to voksne katte af dette "hundemiddel"?

Vi købte den med billede af en labrador til vores fire katte.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 26-02-07 21:24

<klip> Mon der er nogen der ved, hvilken koncentrat man skal købe i til to
voksne
> katte af dette "hundemiddel"?

Det ved din dyrlæge, bare spørg dér. Så omregner de det for dig, det gjorde
min dyrlæge ihvertfald :)
Det er samme middel, bare i nogle andre portioner :o

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-02-07 21:50

Heidi, Miver og Mulles mor wrote:
> <klip> Mon der er nogen der ved, hvilken koncentrat man skal købe i
> til to voksne

Hej Tut.

Hvis dine katte ikke vejer over 5 kg hver, kan du bruge f. eks.
Advantage til hund indtil 10 kg., og så kan du give dem halvdelen
hver. Det gjorde jeg efter råd fra min dyrlæge, da jeg havde 2 katte.

Pipetterne til hund indtil 10 kg indeholder 1 ml., og 4 stk. pipetter
koster ca. 150,- kr. Pipetterne til katte over 4 kg. koster ca. 155,-
kr. for 4 stk. Du kan se doseringen her på netdyredoktors hjemmeside:

http://www.netdyredoktor.dk/sw934.asp

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats