Arion hundefoder
Fra : Peter

Dato : 05-03-07 12:08

www.arion-petfood.com

Er der nogen der kender dette mærke i hundefoder og ved det er af en god
kvalitet.

Fra : Peter

Dato : 05-03-07 12:26

"Peter" <aa@gmail.com> skrev i en meddelelse
> www.arion-petfood.com
>
> Er der nogen der kender dette mærke i hundefoder og ved det er af en god
> kvalitet.

Der skulle selvfølgelig have stået:

"og ved om det er af en god kvalitet."

Fra : Søren LH

Dato : 05-03-07 12:54

"Peter" <aa@gmail.com> skrev i en meddelelse
> www.arion-petfood.com
>
> Er der nogen der kender dette mærke i hundefoder og ved det er af en god
> kvalitet.

Jeg ved at en af vore mest anerkendte opdrættere af schæferhunde til
brugshunde bruger det, så ja, det er af god kvalitet (www.kennel-hajen.dk)

Mvh
Søren

Fra : Bodil

Dato : 05-03-07 13:16

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter" <aa@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ved at en af vore mest anerkendte opdrættere af schæferhunde til
> [...]
Tja indholdsmæssig ser det ikke for godt ud, første ingrediens er korn, det
indeholder biprodukter, og det indeholder "planteprotein" det er normalt en
omskrivning af soja.
Så nej jeg syntes ikke kvaliteten ser ud til at være ok.
Bodil

Fra : Søren LH

Dato : 05-03-07 15:07

"Bodil" <bodildc@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> normalt en omskrivning af soja.
> Så nej jeg syntes ikke kvaliteten ser ud til at være ok.

OK,så vil jeg nok ikke vælge det selv

Fra : Karsten P. Nielsen

Dato : 07-03-07 09:34

Klip

Jeg bruger selv Arion Lam & Ris til mine hunde og har gjort det
i de sidste 5 år. Produktet er fuldt på højde med øvrige premium
fodertyper. Tal med en forhandler omkring evt tilbage levering
hvis produktet ikke skulle svare til den forventninger.

Vh/Karsten
--
Degn's Kenzo, BHP3, UHP, FP, AK1