Endnu er god ting...
Fra : dpl

Dato : 03-03-07 14:38

....ved at have en stor hund :
http://www.kishka.dk/images/div/luftfoto

Man kan finde den på Google Earth!
Det er vores skt.bernhard man så ganske tydeligt kan se der på terrassen
*smil*.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-03-07 14:55

dpl wrote:
> [...]
> http://www.kishka.dk/images/div/luftfoto
>
> Man kan finde den på Google Earth!
> Det er vores skt.bernhard man så ganske tydeligt kan se der på

Jeg har også Google Earth på min computer, men den er desværre ikke så
tydelig at jeg kan se jeres pragthund (den skulle da ellers være stor
nok GGG).

Der var noget med, at Google Earth skulle være blevet forbedret m.h.t.
tydeligheden, gad vide om der er noget på min maskine der evt skal
"stilles på", så billedet bliver bedre, ellers må jeg en tur ind i
edb-gruppen og spørge. Der befinder sig rigtig mange dygtige fyre man
kan spørge.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : dpl

Dato : 03-03-07 15:11

Tove Krieger skrev:

> [...]
> "stilles på", så billedet bliver bedre, ellers må jeg en tur ind i
> edb-gruppen og spørge. Der befinder sig rigtig mange dygtige fyre man

Hej Tove
Hvad du kan gøre, ved jeg ikke, men billederne her fra Lolland er ganske
rigtigt forbedret en del, og opdateret. Måske du bare kigger i et
område, hvor opløsningen ikke er helt så stor?

Hvis du i Google Earth går ind under hjælp, og vælger opdateringer, kan
det også være det gør en forskel?

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-03-07 16:15

dpl wrote:

> [...]
> i et område, hvor opløsningen ikke er helt så stor?
>
> Hvis du i Google Earth går ind under hjælp, og vælger opdateringer,

Hej Dorthe.

Mange tak for hjælpen. Jeg gik ind og opdaterede, og det hjalp ganske
rigtigt en del, meeeen den "lille hund" var desværre løbet væk *GGG*

Fra : Kim H.

Dato : 03-03-07 15:01

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Man kan finde den på Google Earth!
> Det er vores skt.bernhard man så ganske tydeligt kan se der på terrassen

Tydelig og tydelig. . . . , men hvis du siger det, så tror vi da på det.

Kim

Fra : dpl

Dato : 03-03-07 15:06

Kim H. skrev:
> "dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tydelig og tydelig. . . . , men hvis du siger det, så tror vi da på det.
>

> Kim

Ja, ik' ? :)
Dorthe