Langt fra strand
Fra : Mr.D2

Dato : 06-03-07 22:29

Hej i Gruppen

Hvor langt er der egentlig fra terrassen camping ved Silkeborg til en
strand, for man bader vel ikke i søerne eller hva'?

Mr D2

Fra : SB

Dato : 06-03-07 23:41

"Mr.D2" <badedyretUdenspam@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i Gruppen
>
> Hvor langt er der egentlig fra terrassen camping ved Silkeborg til en
> strand, for man bader vel ikke i søerne eller hva'?
>
> Mr D2

Nogen gør da, visse af dem har faktisk en fin strand

Nærmeste havvand er vel omkring århus og nok den sydlige del er
bedst/tættest på
så omkring 50 km.

Men ellers er der pool på pladsen

Søren

Fra : Hansen

Dato : 09-03-07 12:35

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Nogen gør da, visse af dem har faktisk en fin strand
>
> Nærmeste havvand er vel omkring århus og nok den sydlige del er

...og den er ISkold

Fra : Torben

Dato : 18-03-07 08:34

"Hansen" <hansen@invalid.dk> wrote in message

> ..og den er ISkold

Korrekt - der stod opvarmet pool i beskrivelsen. Puuhaa, så ville jeg nødigt
prøve en uopvarmet

mvh
Torben

Fra : Steen Larsen

Dato : 07-03-07 05:44

> [...]
>
> Hvor langt er der egentlig fra terrassen camping ved Silkeborg til en
> strand, for man bader vel ikke i søerne eller hva'?

Hej

Jo der er mange der bader i søerne.

Hvis du hellere vil til havet er der ca. 40-50 km til østkysten og 110-120
km til vestkysten.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Mr.D2

Dato : 07-03-07 16:36

Hej

Okay, det var jeg ikke klar over, at man kunne bade i søen...Men der var
desværre optaget på pladsen men har fået en vogn på løgimosestrand camping
på fyn, håber så den er god...

Mr. D2