alternativ til mover
Fra : SB

Dato : 05-03-07 23:04

Hej

Så i TV i går at der var en eller anden der havde lavet en form for styrbar
bæltekøretøj til at sætte på næsehjulet af sin vogn
og man så på den måde kunne styre den ind.
Nogen der kender det, kender prisen, en forhandler osv.
Som jeg kunne se det, kunne der være et problem hvis man kom ud på fugtig
græs, hvorgodt vil den stå fast der?

Søren

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-03-07 23:20

Se tråden om campingmesse i Herning, der skriver vil lidt om den

Kurt