Campingplads
Fra : Mr.D2

Dato : 05-03-07 20:54

Hej i Gruppen

Vi er en familie på 2 voksne og 2 børn på 9 og 7 år, som havde tænkt at
prøve at campere. Vi har set på nettet at på bla. Terrassen camping ved
Silkeborg kan man leje en campingvogn og det vil vi gerne prøve. Er der
nogen her som kender pladsen, og er den god?

Mvh. Fam. på 4

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-03-07 21:54

Mr.D2 wrote:
> [...]

> camping ved Silkeborg kan man leje en campingvogn og det vil vi gerne
> prøve. Er der nogen her som kender pladsen, og er den god?

Jeg har været dernede - desværre kun en enkelt gang. Der er en skøn udsigt
ud over den nærliggende sø - jeg havde intet at udsætte. Vil gerne derop
igen ..

Børnemæssigt er det måske ikke så meget ved ... :)

--
Per, Esbjerg
Ski sælges med bæretaske, størrelse passer til 175-180 cm person, kr. 500

Fra : SB

Dato : 05-03-07 23:02

> [...]

Pladsen er okay, som den siger er noget af den bygget op i terasser, lidt
som der man dyrker vin. men der er lige så mange pladser, hvis ikke flere,
hvor der ikke rer søudsigt.
De er utrolig venlige der og altid pænt og rent på pladsen
et minus er, at de der terasser man skal holde på ikke er ret brede, så ind
imellem kan det være nødvendig at trække fødderne til sig når dem der bor
længere nede af terassen skal forbi med deres bil

Søren

Fra : Mr.D2

Dato : 06-03-07 18:23

Hej

Jeg takker for svarene... Konen har valgt, og det bliver der...

Fam.på 4

Fra : Torben

Dato : 18-03-07 08:33

"Mr.D2" <badedyretUdenspam@ofir.dk> wrote in message
> Hej i Gruppen

Hej!

> [...]
> Silkeborg kan man leje en campingvogn og det vil vi gerne prøve. Er der
> nogen her som kender pladsen, og er den god?

Ja, vi var der en uge i sidste års sommerferie. Flot udsigt, dejlig
svømmepøl og generelt meget rent og pænt.

Men når der er sagt, så savnede vi havet - så dette års sommerferie går til
vesterhavet

God fornøjelse.

mvh
Torben

Fra : Ann Karina

Dato : 27-03-07 08:15

On 18 Mar., 09:32, "Torben" <real_ano...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> svømmepøl og generelt meget rent og pænt.
>
> Men når der er sagt, så savnede vi havet - så dette års sommerferie går til

Vi l der en sommer, hvor det regnede utroligt meget. Det var ikke
sjovt, da pladsen ikke var særligt godt drænet. Vi kunne synke i til
anklerne i mudder - igennem både presenning og forteltstæppe. Strømmen
gik også på en søndag og de virkede ikke særligt villige til at
tilkalde en elektrikker på en helligdag.

Men en pæn og ren plads i skøn natur - Så længe det ikke regner for
meget ;)

Mvh

Ann Karina
www.altomcamping.dk