Re:Motorvejskort i Tjekkiet!
Fra : Henning Keseler

Dato : 02-03-07 21:11

>Garmin 2xx0 har denne funktion ;)
>

>--
>Per, Esbjerg
>Skistøvler sælges størrelse 44-45 til 300 kr. parret,
>meget billigt til prisen, er som nye,
>sælges fordi jeg er blevet for handicappet til at stå på ski :)

Hej Per

Kan du forklare hvordan man tilslutter skærmen på en 2610, går ud fra når du
skriver 2xx0 at det gælder 2610´eren også. Jeg kan ikke umiddelbart finde
noget om det i manualen.

Mvh. Henning

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-03-07 22:43

Henning Keseler wrote:

> Kan du forklare hvordan man tilslutter skærmen på en 2610, går ud fra
> når du skriver 2xx0 at det gælder 2610´eren også. Jeg kan ikke
> umiddelbart finde noget om det i manualen.

Korrekt - det gælder også 2610´eren. Du skal have et kabel imellem computer
og Garmin - USB. Derudover skal du downloade nRoute fra Garmins sider, så
kører du.

Du følger med på kortet på computeren, som selvfølgelig viser en hel del
mere end det du normalt ser på skærmen, du kan endog lave ruter på
computeren og lade den guide dig i stedet for gps´en.

--
Per, Esbjerg
Ski sælges med bæretaske, størrelse passer til 175-180 cm person, kr. 500

Fra : Henning Keseler

Dato : 03-03-07 18:10

> [...]
> mere end det du normalt ser på skærmen, du kan endog lave ruter på
> computeren og lade den guide dig i stedet for gps´en.

Takker, det vil jeg prøve.

Henning

Fra : Sten Bo

Dato : 03-03-07 18:57

> [...]
> mere end det du normalt ser på skærmen, du kan endog lave ruter på
> computeren og lade den guide dig i stedet for gps´en.

,

Fint nok, her synkroniserer man Navigator og pc.

Det jeg mente var at Navigatøren skulle ha en videoudgang der "direkte"
trækker en billig tv fladskærm som dem der følger med de små DVD afspillere
eller min 19" PC skærm der har tv tuner og videomode. Altså uden brug af
mere pc.

Men det du nævner er da også fremragende. Ikke det