NAT på Cisco 677
Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 29-12-00 15:09

Håber I kan hjælpe med til med følgende..

Jeg har et LAN som sidder bag en MS proxy. Denne proxy sidder igen bag en
Cisco 677 (der kører NAT) som er forbundet til I-nettet.
Det jeg gerne vil opnå er at have en Exchange stående på LAN'et.

På proxy'en kan jeg videreføre dataene fra f.eks. 192.168.0.1:25 til
Exchangens IP-adresse.

Efter at have kigget lidt i manualen kommer jeg frem til at jeg blot skal
bruge 'set nat entry add'. for at videreføre fra min public ip-adresse til
et ip-nr. (Exchange) på mit interne netværk. Er jeg på herrens mark, eller
ligner det trinene til løsningen ?

Steen

Fra : N/A

Dato : 02-01-01 19:59

Fra : N. Alaviani

Dato : 02-01-01 19:59

Der er som default LUKKET for al port-forwarding. Tro mig - jeg arbejder
dagligt med Cisco-routers.

Men til Steen: Hvis du skal ha forwarded nogle porte - så tag et kig på
CyberCity's hjemmeside. Der er en masse dejlig hjælp til den slags.

N.A.