MS Windows
briani 27239
Vista billedgalleri=gulige billeder
Fra : Søren

Dato : 07-03-07 22:10

når jeg ser mine billeder i vista billed galleri bliver de meget gulige, det
er kun når jeg ser et ad gangen.(det er som om bagrundsfarven går igennem)
i oversigten er de fine???
nogen løsning?

se evt. dk binaer

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-07 23:38

> når jeg ser mine billeder i vista billed galleri bliver de meget gulige,
> det er kun når jeg ser et ad gangen.(det er som om bagrundsfarven går
> igennem)
> i oversigten er de fine???

Hejsa Søren..

Jeg ved hvis du vælger at vise med slideshow, så kan du vælger
forskellige tema'er - bl.a. et som hedder Sepia, den gør netop
at billederne blive gullige. Kan det tænkes, at den mulighed også er
tilstede når du viser et ad gangen??

Mvh
Peter Jensen II

Fra : Søren

Dato : 08-03-07 18:24

"

> [...]
> forskellige tema'er - bl.a. et som hedder Sepia, den gør netop
> at billederne blive gullige. Kan det tænkes, at den mulighed også er

Nej, desværre, det har jeg lige tjekket.
andre bud?

Søren